کد خبر 237870
۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

جام ملت‌های آسیا 2024 - قطر؛

روز تاریخی اردن مقابل عراق/ معجزه را به چشم دیدیم

روز تاریخی اردن مقابل عراق/ معجزه را به چشم دیدیم

تیم‌های عراق و اردن در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم رفتند و در یک بازی دراماتیک اردن موفق شد راهی دور بعد شود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی، جام ملت های آسیا، اردن توانست در یک بازی جذاب و دیدنی، عراق را شکست دهد و حریف تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی شود. در این دیدار ابتدا اردن پیش افتاد اما در ادامه عراق کامبک زد و بازی را 2 بر یک کرد. این پایان کار نبود و با اخراج آیمن حسین، عراق 10 نفره شد و اردن موفق شد کامبک بزند و با نتیجه 3 بر 2 حریفش را شکست دهد.

با این پیروزی اردن راهی یک چهارم نهایی شد و حریف تاجیکستان در این مرحله از رقابت‌ها خواهد بود و دو تیم برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب عراق:

جلال حسن، احمد یحیی(54- دوسکی)، سولاکا، سعد ناطق ناجی، علی عدنان(72- ناطق)، اوساما رشید(63- مهند علی)، ال اماری، یوسف امین(54- زیدان اقبال)، علی جاسم، ابراهیم بایش، ایمن حسین

روز تاریخی اردن مقابل عراق/ معجزه را به چشم دیدیم

ترکیب اردن:

یزید ابولیلا، عبدالله نصیب، یزان ال عرب، سالم العجالین، احسان حداد، نذار الرشیدان، عاید، مردی، علوان، موسی التعمری ، یزان النعیمات

روز تاریخی اردن مقابل عراق/ معجزه را به چشم دیدیم

اخطارها:
تیم ملی عراق: آیمن حسین (45+3)(78)
تیم ملی اردن: نصیب (14)

اخراج ها:
تیم ملی عراق: آیمن حسین (78)

شرح گل:
 

دقیقه 1+45 - یزان النعیمات (عراق 0 - 1 اردن): یزان النعیمات از نیمه زمین پاس اشتباه مدافع عراق را قطع کرد و با جلال حسن تک به تک شد و با ضربه چیپ هوشمندانه گل اول این تیم را به ثمر رساند.

دقیقه 68 - سعد ناطق (عراق 1 - 1 اردن): ارسال روی دروازه اردنی ها با ضربه سر سعد ناطق همراه شد و اشتباه مدافع و دروازه‌بان اردن برای دفع توپ باعث شد تا این ضربه سر آرام به گل تبدیل شود و بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 76 - ایمن حسین (عراق 2 - 1 اردن): ارسال دوسکی در محوطه جریمه با استپ خوب و ضربه محکم ایمن حسین همراه شد تا این بازیکن ششمین گل خودش و گل دوم عراق را به ثمر رساند.

دقیقه 4+90 - یزان العرب (عراق 2 - 2 اردن): حضور همه جانبه بازیکنان اردن در محوطه جریمه عراق، ضربه بغل پا یزان النعیمات با واکنش خوب جلال حسن همراه شد و در برگشت مدافع تیم ملی اردن العرب دروازه خالی را باز کرد.

دقیقه 6+90 - نزار الرشیدان (عراق 2 - 3 اردن): بازیکنان اردن پس از گلی که به ثمر رساندند مجدد حمله دیگری را شکل دادند، توپ از سمت چپ توسط التعمری به گردش در آمد و پاس او پشت محوطه جریمه به نذار الرشیدان رسید و ضربه بغل پای فنی او به زیبایی درون دروازه قرار گرفت، کامبک دیوانه‌وار اردنی ها!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha