کد خبر 237798
۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

مصطفی قنبرپور در گفتگو با «حیات»:

در جریان قراردادی که ایرج عرب امضا کرد نیستم/ برانکو دلایل خودش را برای نیامدن داشت

در جریان قراردادی که ایرج عرب امضا کرد نیستم/ برانکو دلایل خودش را برای نیامدن داشت

مدیر سابق پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و اتفاقات و حواشی اخیر صحبت کرد.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و جابجایی ایجاد شده روی نیمکت این تیم اظهار کرد: به هر حال این رفت و آمدها طبیعی است و هرکسی که یک روز روی کار می‌آید یک روز هم نوبت رفتنش است. پرسپولیس در دهه اخیر وضعیت خوبی را در پیش گرفته که استارتش از زمان برانکو رقم خورد و قهرمانی‌های متعدد داخلی و صعود به فینال آسیا را به دنبال داشت و زمانی که من در این مجموعه بودم با یک برنامه ریزی دست و همدلی میان اعضای تیم موفقیت‌های زیادی حاصل شد و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. بعد از آقای برانکو هم گل‌محمدی روی کار آمد و او هم دوران خوبی در دوره حضورش رقم زد و افتخارات زیادی کسب کرد و حالا نوبت به فرد جدیدی رسیده است.

وی در مورد دلیل احتمالی رد پیشنهاد پرسپولیس از سوی برانکو گفت: باشگاه پرسپولیس از همان ابتدا اعلام کرد گزینه داخلی مد نظر ندارد و به دنبال مربی خارجی است و با توجه به مقطع زمانی که در آن قرار داشت بهترین گزینه برانکو بود و اگر هم از من مشورت می‌خواستند ایشان را پیشنهاد می‌دادم. من دلیل تصمیم برانکو را نمی‌دانم و نمی‌توانیم قضاوتی در این خصوص داشته باشیم و قطعاً او دلایل خاص خودش را داشته ولی به هر جهت تصمیم ایشان این بود که در این مقطع به پرسپولیس نیاید. در این شرایط با توجه به اشراف اوسمار ویرا روی تیم و شرایطی که پرسپولیس درگیر آن است به نظرم گزینه مناسبی بود و امیدوارم بتواند نتیجه بگیرد و دل هواداران را شاد کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه هم توضیح داد: هر سرمربی به واسطه اشرافش از تیم و نیازهایی که احساس می‌کند اقدام به جذب بازیکن می‌کند و آل‌کثیر و عبدالکریم حسن در راستای نیازهای تیم جذب شدند و در پست‌هایی بودند که به نظر می‌رسید تیم نیاز به تقویت دارند و امیدوارم بتوانند به پرسپولیس کمک کنند. به نظرم پرسپولیس به خوبی تقویت شده است و عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته است.

قنبرپور در مورد قرارداد اقتصادی که در زمان ایرج عرب به امضا رسیده و حالا تبدیل به یک بحران مالی برای این تیم شده هم گفت: درست است من مدیر پرسپولیس بودم و در دوره مدیران عاملی متعددی در مجموعه حضور داشتم و در زمان آقای عرب هم در مجموعه بودم ولی وظیفه مدیر این است که کنار تیم باشد و پل ارتباطی باشگاه و تیم باشد و من چنین اخلاقی ندارم که در امور اقتصادی و مدیریت کلان باشگاه دخالت کنم برای همین در جریان این موضوع نیستم و چیزی نمی‌دانم.

قنبرپور در رابطه با جام ملت‌های آسیا و وضعیت تیم ملی هم توضیح داد: این دوره جام ملت‌ها غافلگیری‌های زیادی داشت و نشان داد اختلاف سطح در فوتبال کم شده است و دیگر تیم ضعیف و از پیش بازنده نداریم. تیم‌هایی مثل تایلند و سوریه و اردن و تاجیکستان و... برخلاف پیش فرض ذهنی ما می‌آیند و خوب عمل می‌کنند و یقه تیم‌های بزرگ و مدعی را می‌گیرند و برای همین نشان از ارتقای سطح  فوتبال در آسیا دارد. تیم ملی ما هم عملکرد خوبی تا اینجا داشته و اگر اسیر اتفاقات نشود می‌تواند نتایج خوبی کسب کند. امیر قلعه‌نویی که از دوستان خوب من محسوب می‌شود مربی با تجربه و کاردانی است و تیمش را به خوبی هدایت می‌کند و امیدوارم تیم ملی ما در این تورنمنت موفق شود و دل مردم ایران به این واسطه شاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha