کد خبر 237696
۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

تیزر فیلم سینمایی «میرو» منتشر شد/ نمایش داستان پسر بلوچ همزمان در 33 سالن سینمایی

تیزر فیلم سینمایی «میرو» منتشر شد/ نمایش داستان پسر بلوچ همزمان در 33 سالن سینمایی

تهیه کنند فیلم سینمایی «میرو» گفت: فیلم سینمایی «میرو» همزمان در 33 سالن سینمایی در تهران نمایش داده می شود و همچنین همزمان در مراکز استانها و شهرهای بزرگ در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

سعید سیدالهی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره آخرین جزئیات از اکران فیلم سینمایی میرو در چهل و دومین جشنواره فجر گفت: «میرو» یکشنبه ۱۵ بهمن در خانه جشنواره (برج میلاد) به نمایش درمی‌آید.

وی در ادامه افزود: فیلم «میرو» همزمان در سی و سه سالن سینمایی در تهران نمایش داده می شود و همچنین همزمان در مراکز استانها و شهرهای بزرگ در معرض نمایش قرار خواهد گرفت. همچنین باید اشاره کنم که در طول ایام جشنواره فیلم فجر بازیگران محلی فیلم «میرو» با پوشش قوم بلوچ در برج میلاد حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران با سه فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فجر حضور خواهد داشت. «میرو» داستان یک نوجوان بلوچ را روایت می‌کند؛ همچنین این فیلم به تهیه‌کنندگی سعید الهی و کارگردانی حسین ریگی در سیستان و بلوچستان فیلمبرداری شده است.

این فیلم سومین اثر سینمایی ریگی از فیلمسازان بلوچ کشور پس از فیلم‌های تحسین شده «لیپار» و «هوک» است که در ژانر کودک و نوجوان تولید شده و در بستر قصه‌ای متعلق به دوران دفاع مقدس در دهه ۶۰ روایت می‌شود.

«میرو» با حضور بازیگرانی چون سودابه بیضایی، امیررضا دلاوری، حمید ابراهیمی، آرزو تاج نیا، ابوالفضل همراه، مهدی دین محمدپور، ایوب افشار و جمعی از هنرمندان بومی استان سیستان و بلوچستان فیلمبرداری شده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha