کد خبر 237643
۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۲۰ هزار مدرسه سراسر کشور

برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۲۰ هزار مدرسه سراسر کشور

عرب پور گفت: ما در ۲۰ هزار مدرسه متوسطه اول و دوم سراسر کشور و با حضور ۲۰۰ هزار راوی انقلاب، نمایشگاه مدرسه انقلاب را برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، محمدرضا عرب پور معاون سازماندهی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که صبح امروز ۸ دی ماه برگزار شد اظهار کرد: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب ۱۲ سال است که در قالب برنامه های دهه فجر برگزار می‌شود ودر این نمایشگاه روایت دیروز، امروز و فردای انقلاب به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: امسال در این دوره از نمایشگاه‌ها دانش آموزان روایت‌های خود را ارائه می‌دهند و سیر این روایت از گذشته آغاز می‌شود و به دوران پهلوی می‌رسد که نشان از تحت سلطه بودن بیگانگان دارد.

عرب پور با بیان اینکه به سوالات دانش اموزان در حوزه‌های متفاوت و مشکلاتی که پهلوی برای کشور ایجاد کرده بود در یک کتاب پاسخ داده شده است گفت: بسته نمایشگاهی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده که نشان می‌دهد گذشته کجا بوده‌ایم و حال کجا هستیم.

معاون سازماندهی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: در موضوع افول قدرت امریکا به موضوع طوفان الاقصی به صورت ویژه پرداخته شده است؛ همچنین دانش اموزان با مدل‌ جنایات رژیم صهیونیستی آشنا خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حوزه ۱۱ اسفند و ‌انتخابات قرار است دانش اموزان ایده‌هایی را در نمایشگاه ارایه دهند و با موضوعات مربوط به انتخابات آشنا شوند گفت: ما در ۲۰ هزار مدرسه متوسطه اول و دوم سراسر کشور و با حضور ۲۰۰ هزار راوی انقلاب، نمایشگاه مدرسه انقلاب را برگزار می‌کنیم.

معاون سازماندهی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نزدیک به ۳۸ هزار مدرسه متوسطه اول و دوم در سراسر کشور داریم. دانش اموزان، والدین و کادر مدرسه به ترتیب مخاطبین اول تا سوم نمایشگاه هستند.

 عرب پور بیان کرد: در کافه ۵۷ دانش اموزان دور یکدیگر جمع خواهند شد و راجب مسائل مختلف بحث می‌کنند؛ همچنین برنامه های متفاوت دیگری در زمینه تاب آوری اجتماعی و … برنامه ریزی شده است.

در ادامه رضا نجم دبیر دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب در این نشست خبری اظهار کرد: سعی کرده‌ایم فضایی برای تبادل تجربه دانش آموزان در این نمایشگاه ها فراهم کنیم و از ۴۵ روز پیش بانک ایده‌ها نیز جمع آوری شده است.

وی افزود: بر روی موضوع تامین محتوا تمرکز ویژه‌ای داشته‌ایم تا با ابزار هنر ‌به صورت هنرمندانه به دانش اموزان ارایه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha