کد خبر 237591
۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

تظاهرات ضدکابینه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی

تظاهرات ضدکابینه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی

شهرک‌نشینان در اعتراض به سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از الجزیره، اعتراضات شهرک‌نشینان علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی همچنان ادامه دارد.

در شهرک صهیونیستی «کفار سابا» واقع در شمال تل‌آویو شهرک‌نشینان دست به تظاهرات زدند و خواستار سرنگونی کابینه کنونی رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

همچنین خبرها حاکی از آن است که شهرک‌نشینان در حال حرکت به سوی مرکز تل‌آویو برای برگزاری تجمع و تظاهرات علیه نتانیاهو و درخواست سرنگونی کابینه وی هستند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که شهرک‌نشینان در شهرک صهیونیستی «حیفا» دست به تظاهرات زده‌اند و خواستار برگزاری انتخابات شده‌اند.

گفتنی است با تداوم شکست رژیم صهیونیستی پس از ۱۱۳ روز جنگ وحشیانه علیه مردم غزه، شهرک‌نشینان صهیونیست در روزهای گذشته بارها به تظاهرات علیه نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی دست زده‌اند و خواستار برکناری وی و کابینه‌اش شده‌اند. بسیاری از شهرک‌نشینان انگیزه نتانیاهو برای ادامه جنگ را شخصی عنوان می‌کنند و عقیده دارند او در تلاش است با ادامه جنگ و دستاوردسازی، خود را از محاکمه نجات بدهد و وانمود کند که در جنگ غزه شکست نخورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha