کد خبر 237501
۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

جزئیات شرکت در مزایده لوازم خانگی

جزئیات شرکت در مزایده لوازم خانگی

مهلت شرکت در مزایده اموال منقول سازمان اموال تملیکی مانند لوازم خانگی، خودروهای مستعمل و وارداتی، ماشین آلات، انواع کشنده، آمبولانس، لوازم صنعتی، وسایل ورزشی، طلا و نقره و انواع اسباب بازی امروز به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ مزایده فوق العاده ۵۸۸ اموال منقول سازمان اموال تملیکی در حالی امروز ۷ بهمن پایان می یابد که متقاضیان شرکت در مزایده لوازم خانگی تنها امروز برای شرکت در این مزایده فرصت دارند. 

طلا و نقره در میان کالاهای مزایده ای

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی در این رابطه به «حیات» گفت: در این مزایده، کالاهایی مانند خودروهای مستعمل و وارداتی، ماشین آلات، انواع کشنده، آمبولانس، لوازم خانگی، لوازم صنعتی، وسایل ورزشی، طلا و نقره و انواع اسباب بازی به فروش می‌رسد.

اردشیر رستمی ادامه داد: از ابتدای امسال ۲۶ مرحله فروش اموال منقول این سازمان برگزار شده است؛ این در حالی است که در مزایده ۵۸۸ این سازمان، ۳۷۷ دسته کالایی به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان در ۱۴ استان کشور به معرض فروش گذاشته می‌شود.

آخرین مهلت برای ارائه قیمت های پیشنهادی کالاها 

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی ادامه داد: متقاضیان امروز فرصت دارند از کالاهای ارائه شده در استان‌های هدف بازدید کرده و قیمت پیشنهادی خود را ارائه کنند. همچنین، علاقمندان به شرکت در این مزایده باید حداقل ۷ درصد قیمت اعلام شده برای هر کالا را به صورت ودیعه در اختیار سازمان قرار دهند.

تاریخ رمزگشایی پیشنهادات

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: روز ۱۰ بهمن ماه هم رمزگشایی و اعلام برندگان انجام می‌شود.

گفتنی است برای شرکت در این مزایده، دریافت توکن الکترونیکی لازم است. 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha