کد خبر 237418
۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

اعلام رسمی بعد از جام ملت‌ها؛

طارمی با اینتر تمام کرد

طارمی با اینتر تمام کرد

مهاجم ایرانی پورتو بعد از جام ملت‌ها با اینترمیلان امضا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو با سابقه آقای گلی لیگ پرتغال چند سالی است که مد نظر باشگاه‌های مطرح اروپایی قرار دارد ولی تا کنون پیوستنش به هیچکدام از این تیم‌ها قطعی نشده بود و در نهایت پس از صحبت‌های فراوان در پورتو ماندنی می‌شد. 

با این حال این باز ظاهراً موضوع جدی است و باید جدایی طارمی از تیم پرتغالی را قطعی بدانیم چرا که خبرهای واصله از نهایی شدن توافق وی با اینترمیلان ایتالیا حکایت دارد. 

نشست بین مدیران باشگاه اینتر و فدریکو پاستورلو به عنوان واسطه انتقال طارمی به سن سیرو روز گذشته و پس از چند ساعت به پایان رسید که طی آن توافق نهایی حاصل شد و ممکن است این انتقال به زودی رسماً اعلام شود.

در این راستا کالچو مرکاتوی ایتالیا نوشت: انتقال طارمی به اینتر در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو با قراردادی ۳ ساله که سالیانه ۳ میلیون یورو خواهد بود، به عنوان بازیکن آزاد انجام می‌شود. 

طبق شنیده‌ها بعد از پایان مسابقات جام ملت‌ها از این انتقال به طور رسمی رونمایی خواهد شد و طارمی تا پایان فصل جاری و اتمام قراردادش در پورتو خواهد ماند و از ابتدای فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد به میلان سفر خواهد کرد تا به هواداران اینتر معرفی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha