کد خبر 237384
۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

پایان ماجراجویی ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال بانوان

پایان ماجراجویی ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال بانوان

تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن در سومین دیدار مرحله پلی‌آف مسابقات بسکتبال بانوان کشور مقابل آکادمی سحر با نتیجه ۵۶ بر ۴۰ شکست خورد و از صعود به دور بعد باز ماند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن در سومین دیدار مرحله پلی‌آف مسابقات بسکتبال بانوان کشور مقابل تیم آکادمی سحر با نتیجه  56 بر 40 شکست خورد و از صعود باز ماند.

این دیدار که از ساعت 15 در سالن شهید رهنمای ورزشگاه ملت برگزار شد، آکادمی سحر بازی را بهتر آغاز کرد و با استفاده از عملکرد ضعیف و دور از ذهن ذوبی‌ها، کوارتر اول را با نتیجه 12 بر 4 به سود خود خاتمه داد.

در کوارتر دوم بازیکنان ذوب‌آهن تلاش زیادی داشتند تا نتیجه را جبران کنند و در نهایت نیز توانستند که در کوارتر دوم با نتیجه 13 بر 6 پیروز شوند و در مجموع نیمه اول مسابقه با نتیجه 19 بر 17 به سود آکادمی سحر خاتمه یافت.

در کوارتر سوم بازی به تعادل کشیده شد و هر دو تیم بازی نزدیک به هم پایاپایی را ارائه دادند و در نهایت نیز به تساوی 10 بر 10 رضایت دادند.

در ادامه بازیکنان آکادمی سحر کوارتر چهارم را بهتر آغاز کردند و توانستند نبض بازی را در دست بگیرند؛ بازیکنان ذوب‌آهن در کوارتر چهارم اشتباهات دفاعی زیادی داشتند و در نهایت این کوارتر را هم با نتیجه 17 بر 13 واگذار کردند تا آکادمی سحر در مجموع با نتیجه 56 بر 40 پیروز شده و به دور بعد صعود کرد.

بدین ترتیب تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن از مجموع 3 بازی مرحله پلی‌آف، با کسب یک برد و 2 شکست به کار خود خاتمه داد و از گردونه مسابقات حذف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha