کد خبر 237334
۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

«حیات» بررسی می کند؛

لیست خودروهای وارداتی برای جانبازان

لیست خودروهای وارداتی برای جانبازان

سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان در حالی از روز چهارشنبه فعال شد که بد نیست نگاهی به لیست خودروهای عرضه شده بیندازیم. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ از سه شنبه شب، سامانه ثبت نام خودروی جانبازان به آدرس Janbazan.saleauto.ir باز و ۵ خودروی وارداتی برای گروه اول از جانبازان عرضه شد.

از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ به مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۷۰ درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو (سیف) می توانستند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو کنند.

در حال حاضر با گذشت این دو روز امکان ثبت نام و انتخاب خودرو برای این گروه از جانبازان سپری شد و قرار است از فردا سامانه به مدت دو روز برای گروه دوم جانبازان فعال شود. 

عرضه خودروهای وارداتی جدید تا سقف ۳۰ هزار یورو از فردا

از روز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ تا روز یک شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ به مدت دو روز فقط سایر جانبازان معزز ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو (سیف) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو کنند.

هرچند تا این لحظه لیست خودروهای این گروه از جانبازان در سامانه Janbazan.saleauto.ir بارگزاری نشده ولی بد نیست نگاهی به لیست خودروهای عرضه شده ویژه گروه اول جانبازان داشته باشیم. 

اعلام لیست جدید خودروهای وارداتی برای گروه دوم جانبازان به‌زودی

بر روی سایت سامانه مذکور فقط ۵ خودرو تا روز پنج‌شنبه قابل عرضه بود که احتمالاً حضور این ۵ محصول به دلیل دسته بندی وارداتی ها بر اساس قیمت جهانی است و در روزهای آینده مابقی خودروها تا سقف های کمتر نیز اضافه خواهند شد.

این در حالی است که خودروهای بی ام و ۳۱۸ سدان، تویوتا راو ۴، نیسان ایکس تریل، تویوتا کمری هیبرید و فیات ۵۰۰ هیبرید برای گروه اول جانبازان عرضه شده بود که در حال حاضر انتخاب آن غیرفعال شده است. 

حال باید منتظر ماند و دید کدام خودروها برای گروه دوم جانبازان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha