کد خبر 237322
۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

ادامه حملات شدید رژیم صهیونیستی به جنوب غزه

ادامه حملات شدید رژیم صهیونیستی به جنوب غزه

درحالی که جنگ غزه وارد صد و دوازدهمین روز خود شده است، حملات شدید رژیم صهیونیستی به شهر خان یونس در جنوب غزه همچنان ادامه دارد و حملات جدید منجر به شهادت یک خبرنگار و ده‌ها تن دیگر شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، جنگ غزه امروز (جمعه) وارد صد و دوازدهمین روز خود شد و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهر خان یونس در جنوب غزه را هدف قرار دادند.

به گفته منابع فلسطینی در تازه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی به غزه شب گذشته ایاد الرواغ، خبرنگار فلسطینی رادیو «صوت الاقصی» به همراه تعدادی از اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند.

همچنین دو تن به ضرب گلوله تک تیراندازهای نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر خان یونس به شهادت رسیدند.

در حمله این رژیم به اردوگاه النصیرات نیز تعدادی شهید شدند.

منابع همچنین از درگیری‌های شدید در اطراف اردوگاه خان یونس در جنوب غزه میان نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای صهیونیست خبر دادند.

به نقل از خبرگزاری سما، در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه النصیرات ۱۱ تن شهید شدند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کابینه این رژیم جلسه‌ای را برای بررسی روز بعد از جنگ برگزار کرد اما به هیچ نتیجه‌ای نرسید.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین مدرسه الامل وابسته به هلال احمر فلسطین را در غرب خان یونس محاصره کرده‌اند.

جنگ غزه درحالی ادامه دارد که اخیرا یک طفل شیرخوار فلسطین بر اثر گرسنگی جان خود را از دست داد و دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه نسبت به افزایش خطر گرسنگی و قحطی شدید بین ۲.۳ میلیون نفر در غزه هشدار داده است.

این دیده بان اخیرا هشدار داد که قربانیان گرسنگی و قحطی به ویژه در میان کودکان و افراد مسن در راستای جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha