کد خبر 237316
۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

مهدی پاشازاده در گفتگو با «حیات»

سوریه را دست کم بگیریم تنبیه می‌شویم/ مسیر خوبی تا رسیدن به فینال داریم

سوریه را دست کم بگیریم تنبیه می‌شویم/ مسیر خوبی تا رسیدن به فینال داریم

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل ایران و سوریه صحبت کرد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد تیم ملی در دور گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: در مجموع به تیم ملی در این سه بازی نمره قبولی می‌دهم. هرچند فراز و نشیب‌هایی وجود داشت، در بازی با فلسطین عملکرد مثبتی داشتیم ولی اشتباهات کادرفنی در بازی با هنگ کنگ کمی ما را به دردسر انداخت ولی بهترین عملکرد را از نظر من در بازی با امارات داشتیم و با این نمایش می‌توانیم به آینده تیم ملی امیدوار باشیم. 

وی در مورد تقابل با سوریه در دور حذفی عنوان کرد: سوریه تیم خطرناکی است و باید حواسمان کاملا جمع باشد چون هیچ اشتباهی قابل جبران نیست. آنها خط حمله زهرداری دارند و فیزیکی فوتبال بازی می‌کنند و دست کم گرفتنشان می‌تواند برای ما سنگین تمام شود. اصلاً نباید سوریه را دست کم گرفت ولی اگر نمایش خودمان را ارائه دهیم کار سختی هم برای صعود نداریم. 

پیشکسوت فوتبال با اشاره به هماهنگی میان سردار آزمون و مهدی طارمی هم گفت: آزمون و طارمی سرشناس‌ترین‌ بازیکنان ما هستند و خوب است که هماهنگی بالایی هم با یکدیگر دارند و به واسطه چند سال بازی کنار هم است و این هماهنگی می‌تواند پوئن مثبتی برای تیم ما باشد. جابه جایی های سردار و طارمی در فضاها، نکته قابل توجهی است ولی وینگرهای چپ و راست ما باید بهتر کار کنند. این توانایی را دارند که بهتر به خط حمله کمک کنند. 

پاشازاده در رابطه با مسیر رسیدن ایران به فینال مسابقات هم توضیح داد: به نظرم شرایط بدی نداریم. اگر سوریه را ببریم به ژاپن می‌خوریم و دیگر تیم‌هایی که می‌توانند حریف‌ما شوند نسبت به سمت دیگر نمودار راحت تر هستند و فکر می‌کنم مسیر خوبی باشد ولی چالش اصلی ما تقابل با ژاپن است و امیدوارم از آن سربلند بیرون بیاییم. لازمه اش البته عبور از سد سوریه است که همانطور که گفتم نباید دست کم گرفته شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha