کد خبر 237284
۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

جام ملت‌های آسیا - 2024 قطر/

شگفتی‌سازی مالزی در جام ملت‌ها/ کره‌جنوبی هم در گروهش دوم شد!

شگفتی‌سازی مالزی در جام ملت‌ها/ کره‌جنوبی هم در گروهش دوم شد!

تیم فوتبال کره‌جنوبی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برابر مالزی تن به تساوی 3 بر 3 داد تا به‌عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی راه یافته و با ژاپن در این مرحله روبه‌رو نشود.

به  گزارش گروه ورزشی حیات؛ گروه پنجم جام ملت‌های آسیا 2023 امروز به فعالیت خود پایان خواهد داد و قرار است در 2 مسابقه امروز، تکلیف تیم‌های صعودکننده از این گروه مشخص شود؛ آن‌هم در حالی‌که تیم‌های ملی اردن، کره‌جنوبی و بحرین شانس صعود به مرحله حذفی دارند و این احتمال وجود دارد که هر 3 تیم بتوانند در مرحله یک‌هشتم نهایی حضور پیدا کنند و رقابت اصلی برای انتخاب صدرنشین این گروه است که در دیداری آسان کره‌ای‌ها باید به مصاف تیم ملی مالزی بروند.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های کره جنوبی و مالزی را در همین صفحه دنبال کنید:

تقویم دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا گروه E؛ پنجشنبه: 1402/11/05 ؛ ساعت: 15
استادیوم: الجنوب قطر

سوت داور: خالد صالح از عربستان

ترکیب تیم ملی کره جنوبی:
جو هیون وو، کیم یونگ گوون، کیم مین جائه، کیم تائه هوانگ، وو یونگ سئول، هوانگ این بئوم، وو یئونگ جئونگ، لی کانگ این، سون هیونگ مین، لی جائه سونگ و چو گوئه سونگ
سرمربی: یورگن کلینزمن

ترکیب تیم ملی مالزی:
سیهان حازمی، دومینیک تان، دیون کولز، شاهرول سعد، لووره کوربین اونگ، استوارت ویلکین، برندن گان، دنیل تینگ، فیصل حلیم، درن لوک، عارف ایمن حناپی
پان گو کیم

شرح گل:

کره جنوبی ۱-۰ مالزی (وو یونگ جونگ دقیقه ۱۷): توپ ارسالی از کرنر در سمت راست زمین روی دروازه مالزی با ضربه جئونگ همراه شد که سنگربان مالزی توپ را از روی خط بازگرداند اما به نظر می‌رسید توپ از خط زد شده و پس از بررسی با VAR گل تایید شد.

مالزی ۱-۱ کره جنوبی (فیصل حلیم-دقیقه ۵۱): کار زیبای بازیکنان مالزی توپ را به فیصل رساند و مهاجم مالزی پس از یک سر توپ زیبا، گلی تاریخی وارد دروازه کره کرد.

مالزی ۲-۱ کره جنوبی (عارف دقیقه ۶۰): عارف از روی نقطه پنالتی بر خلاف جهت گلر کره توپ را شلیک کرد تا دروازه کره باز شود.

دقیقه ۸: سونگ فرصت داشت در یک ضدحمله از روی اشتباه فاحش مدافعان مالزی، دروازه این تیم را باز کند اما این موقعیت هیچ ثمره‌ای نداشت.
دقیقه ۳۵: بازیکنان کره اغلب با پاس‌های آرام و کوتاه قصد دارند خود را به دروازه مالزی نزدیک کنند که در ضربه آخر عدم دقت لازم در ضربات محسوس است.
دقیقه ۴۲: ضربه از راه دور سون که سرعت چندان زیادی نداشت توسط حازمی مهار شد.
دقیقه ۵۰: نیمه دوم با عقب نشینی کره جنوبی همراه شده و حالا بازیکنان مالزی جلو آمده. با حفظ نتیجه فعلی، کره جنوبی به عنوان صدرنشین به ژاپن برخورد می‌کند.
دقیقه ۵۷: بازیکنان کره پس از دریافت گل نخست مقداری از منطقه امن خود خارج شدند و قصد داشتند دروازه مالزی را باز کنند اما ضربه او داخل چارچوب نبود.
دقیقه ۶۰: برخورد بین دو بازیکن مالزی و کره جنوبی داخل محوطه جریمه با نظر داور عربستانی به سود مالزی اعلام پنالتی صورت گرفت.
دقیقه ۷۴: حملات پی در پی کره‌ای‌ها به سمت دروازه مالزی ثمره‌بخش نبوده و نمایشگر ورزشگاه الجنوب همچنان پیروزی ۲-۱ مالزی را نشان می‌دهد.
دقیقه ۸۰: ضربه سون مستقیما توسط سنگربان مالزی مهار شد و فشار بازیکنان کره روی دروازه مالزی ثمره ندارد.

مالزی ۲-۲ کره جنوبی(لی کانگ این دقیقه ۸۲): ضربه کاشته زیبای لی کانگ این مستقیم به سمت دروازه و علی رغم رسیدن گلر مالزی به توپ، نتوانست آن را از دروازه بیرون بیاورد.

کره جنوبی ۳-۲ مالزی (سون هیونگ مین دقیقه ۹۰+۳): ضربه محکم سون از روی نقطه سفید رنگ داخل محوطه جریمه به تور دروازه مالزی چسبید تا مجددا این تیم با ژاپن رودررو شود.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha