کد خبر 237243
۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

درویش چشم بازار را کور کرد؛

اوسمار ویرا سرمربی جدید پرسپولیس

اوسمار ویرا سرمربی جدید پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم دارند به درخواست بازیکنان این تیم در انتخاب سرمربی جدید عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر انتخاب سرمربی جدید خودش و مشخص کردن جانشین یحیی گل‌محمدی است و هنوز به طور قطع کسی نمی‌داند چه کسی در نیم فصل دوم روی نیمکت سرخپوشان خواهد نشست. 

باشگاه پرسپولیس مدت زمان نسبتاً زیادی را صرف مذاکره با برانکو ایوانکوویچ کرد ولی این مذاکرات به توافق منجر نشد و در ادامه هم چند گزینه مطرح دیگر برای این تیم عنوان شد که هیچکدام از مرحله مذاکرات اولیه فراتر نرفت تا در نهایت باشگاه به یک گزینه عجیب برسد که پیشنهاد بازیکنان این تیم به مدیریت است. 

با توجه به زمان زیادی که صرف انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس شده و مشکلات مالی عدیده این باشگاه که باعث شده بازیکنان این تیم مدت زمان زیادی معوقات خود را دریافت نکنند، جمعی از این نفرات از جمله علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و... از باشگاه درخواست کردند تا به جای انتخاب سرمربی جدید، هدایت پرسپولیس را به اوسمار، دستیار یحیی گل‌محمدی بسپارند و رقمی که قرار است به سرمربی جدید بدهند را به پرداخت معوقات بازیکنان اختصاص دهند. 

شنیده ها حاکی از آن است که ظاهراً باشگاه پرسپولیس با این درخواست موافقت کرده و به زودی اوسمار به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان معرفی خواهد شد. 

مربی برزیلی که در دو سال گذشته دستیار یحیی گل محمدی در تیم فوتبال پرسپولیس بوده بلافاصله بعد از رفتن یحیی به گزینه اصلی هدایت این تیم تبدیل شده بود، اما فشار هواداران باعث شد تا درویش در آن بازه زمانی بی‌خیال این اتفاق شود. حالا و بعد از گذشت چند هفته به نظر می‌رسد این مربی برزیلی بار دیگر به‌عنوان گزینه اصلی هدایت سرخ‌ها مطرح است.

اوسمار سابقه کار در برزیل و فعالیت به‌عنوان دستیاری را در تیم‌های کورینتیانس، فلامینگو و اینترناسیونال دارد و به همین خاطر بود که گل محمدی او را به‌عنوان دستیار اول خودش معرفی کرد. البته ویرا تجربه مشابهی را در اینترناسیونال دارد و در آن تیم هم در یک بازه زمانی کوتاه مدت به‌عنوان سرمربی موقت فعالیت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha