کد خبر 237224
۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

۱۲ واحد استان مرکزی به عنوان واحدهای برتر تحقیق و توسعه انتخاب شدند

۱۲ واحد استان مرکزی به عنوان واحدهای برتر تحقیق و توسعه انتخاب شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: امسال ۱۲ واحد استان مرکزی به عنوان واحدهای برتر تحقیق و توسعه انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ علی جودکی عصر امروز در آیین تجلیل از واحدهای برتر تحقیق و توسعه استان مرکزی با اشاره به ضرورت امر تحقیق و توسعه اظهار داشت: تحقیق و پژوهش در هر امری ضروری است و واحدهای تولیدی باید با حساسیت بیشتری در امر تحقیق و توسعه ورود کنند و تلاش شود تا در سایه تحقیق و پژوهش، فاصله با تکنولوژی‌های روز دنیا روز به روز کمتر شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به انتخاب 12 واحد برتر تحقیق و توسعه در استان، افزود: امسال 12 واحد استان مرکزی به عنوان واحدهای برتر تحقیق و توسعه انتخاب شده است که امروز از این واحدها تقدیر می‌شود. 

ناصر بیگی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک در این آیین اظهار داشت: تحقیق و توسعه در ایجاد ایده‌های جدید و مبتکرانه، بهبود محصولات و ارایه محصولات جدیدتر نقش موثری دارد، در کشورهای پیشرفته تحقیق برای بهبود کسب و کار مورد توجه جدی است و باید این مهم در کشور دنبال شود. 

وی با اشاره به ضرورت ترغیب صنایع بزرگ استان مرکزی به تحقیق و توسعه افزود: برنامه ریزی لازمه نوآوری است و تحقیق و توسعه ارتباط تنگاتنگی با نوآوری دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک خاطرنشان کرد: ایجاد مدرسه کسب و کار از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد و دنبال می‌شود به ویژه مدرسه صادرات و واردات نیز با جدیت دنبال می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha