کد خبر 237003
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

کرملین:

کمک‌های مالی به اوکراین متوقف شده است

کمک‌های مالی به اوکراین متوقف شده است

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: کمک‌های مالی به اوکراین متوقف و کی‌یف با ناآرامی‌های داخلی مواجه شده است.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اروپایی ها درگیر نوعی رقابت برای صحبت درباره خطر ناشی از روسیه شده اند.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه ادامه داد: اروپایی ها هزینه زیادی را صرف اوکراین کردند، اما این سرمایه گذاری شکست خورد و با درک این مساله اکنون باید به متقاعد کردن افکار عمومی بپردازند.

«دیمیتری پسکوف» اضافه کرد: رییس جمهور روسیه تا پایان ماه مارس سفری به کره شمالی نخواهد داشت. پوتین و لوکاشنکو (رییس جمهور بلاروس) تا پایان هفته جاری دیدار می کنند.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری کرملین در ادامه افزود: علیرغم اختلاف نظرهای موجود، اظهارات هر چند اندک از سوی اروپا درباره لزوم حل و فصل وضعیت اوکراین از طریق گفتگو باعث خرسندی است.... زلنسکی در شرایط سختی قرار دارد، کمک های مالی به اوکراین متوقف و این کشور با ناآرامی های داخلی مواجه شده است. .... زندگی در اروپا به لحاظ اقتصادی در حال سخت تر شدن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha