کد خبر 236967
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

سارق حرفه‌ای منازل غرب تهران در دام پلیس افتاد

سارق حرفه‌ای منازل غرب تهران در دام پلیس افتاد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری یکی از سارقان حرفه ای و تحت تعقیب با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: دستگیری همدست متهم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ علی قاسم‌پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: یکم بهمن‌ماه تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار دریا بودند که به راننده و سر نشین یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که منازل مسکونی این محدوده را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی افزود: در استعلام شماره انتظامی پلاک خودرو مشخص شد این پلاک متعلق به خودروی دیگری است و بدین ترتیب مأموران در نخستین گام با اعلام مشخصات خودروی متهمان به سایر گشت‌های انتظامی طرح مهار دستگیری سارقان، عملیاتی شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی متهمان متوقف و هر دو متهم به صورت پیاده از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی یکی از سارقان خلع سلاح و دستگیر شد، افزود: سرنشین خودرو با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد.

سرهنگ قاسم‌پور با اشاره به سوابق متهم دستگیر شده در امر سرقت خاطرنشان کرد: از خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، یک قبضه سلاح سرد کشف و متهم در پی جویی های انتظامی به ۱۵ فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha