کد خبر 236782
۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید تهران برگزار شد

بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید  تهران برگزار شد

بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید تهران با حضور پر شور مردم شهیدپرور و حقوقدانان در میدان فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، کنگره ملی۲۴۰۰۰ شهید پایتخت با حضور پرشور آحاد مردم شهید پرور همزمان در میدان فلسطین و ۸۴ نقطه تهران با حضور پر شور آحاد مردم شهید پرور و حقوقدانان کانون بسبج مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه برگزار شد.

بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید  تهران برگزار شد

این یادواره شهدا با یاد شهدای حقوقدان از جمله شهیدان بهشتی، قدسی، مقدس و سایر شهدای حقوق دان برگزارشد و سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ با محوریت کانون بسیج مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه متولی برگزاری این مراسم بوده اند. در این بزرگداشت شهدا  وکلا، قضات، سر دفتران کارشناسان رسمی اقدام به برپایی این تجمع کرده اند.

بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید  تهران برگزار شد

هدف از این مراسم پاسداشت و زنده نگه داستن شهدای حقوق دان است که در عرصه های مختلف عدالت گستری فعالیت کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در حاشیه این مراسم حقوقدانان انزجار خود را از جنایت های  امریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و انگلیس اعلام کرده و اعتراض خود را نسبت به نسل کشی رژیم کودکش صهیونیستی اند.

بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید  تهران برگزار شد

در گوشه ای دیگر از ضلع میدان فلسطین غرفه کودک بر پا شده و کودکان شرکت کننده در این مراسم اقدام به نقاشی و کتاب خوانی کرده اند.

بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید  تهران برگزار شد

در این مراسم دانش آموزان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به اجرای یک قطعه سرود پرداختند.

بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید  تهران برگزار شد

بهزاد فرهادی مسئول بسیج سازمان حقوق دانان تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات؛ اظهار کرد: تجمع امروز با هدف یادواره ملی شهدای حقوق دان در راستای کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید تهران در حال انجام است.

وی بیان کرد: این گرامی داشت در ۵۰ نقطه شهر تهران در حال برگزاری است. هدف از برگزاری این کنگره انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به فرزندان و نسل های آینده است.

علیرضا بهشتی وکیل دادگستری و مسئول بسیج مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اظهار کرد: کنگره ملی۲۴۰۰۰ شهید پایتخت با حضور پرشور آحاد مردم شهید پرور همزمان در میدان فلسطین و ۸۴ نقطه تهران با حضور پر شور آحاد مردم شهید پرور و حقوقدانان کانون بسبج مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار شده است.

در حاشیه این مراسم چادر حمایت از مردم مظلوم فلسطین برپا و مردم شهید پرور کمک های مالی خود را به مردم مظلوم فلسطین اعطا کرده اند.



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha