کد خبر 236751
۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

رئیس سازمان هلال احمر:

بیش از ۶۵ هزار پرونده دارویی درمانی برای بیماران نیازمند تشکیل شد

بیش از ۶۵ هزار پرونده دارویی درمانی برای بیماران نیازمند تشکیل شد

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از تشکیل ۶۵ هزار و ۹۳۱ پرونده کمک حمایتی بلاعوض ویژه بیماران نیازمند مراجعه کننده به واحدهای مددکاری حوزه ستادی این سازمان، ستاد استان‌ها و شعب جمعیت هلال‌احمر سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، وحید سلیمی‌ رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی این سازمان با همکاری مددکاران اجتماعی شاغل در سراسر کشور، از طریق تشکیل پرونده دارویی و درمانی به مددجویان و بیماران نیازمند کمک بلاعوض ارائه می‌کند.

وی با اشاره به آغاز سال مالی از اردیبهشت‌ تصریح کرد: در نه ماهه نخست سال مالی جاری و تا پایان دی، برای بیش از ۶۵ هزار بیمار نیازمند، پرونده خدمات حمایتی دارو و درمان به ارزش بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان تشکیل شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: مددکاران اجتماعی مطابق با آیین‌نامه خدمات اجتماعی، برای بیماران نیازمند مراجعه کننده تشکیل پرونده داده و بنا بر شرایط اقتصادی و خانوادگی مددجو و شدت نیازمندی وی، مبلغی را به عنوان کمک هزینه‌ و مساعدت بلاعوض تعیین خواهند کرد.

وی اضافه کرد: پرداخت کمک هزینه در زمینه‌های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی به بیماران نیازمند، تحت پوشش تسهیلات حمایتی آیین‌نامه خدمات اجتماعی جمعیت هلال‌احمر قرار دارد.

سلیمی، اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولان و اختصاص اعتبارات بیشتر به حوزه حمایتی دارو و درمان، بتوانیم در ۲ ماه پایانی سال جاری به بیماران نیازمند بیشتری خدمت رسانی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha