کد خبر 236747
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی کارکنان دولت

رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی کارکنان دولت

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی و رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر داد و گفت: این طرح آماده بررسی مجدد در صحن است.

سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، با اشاره به طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های اجرایی اظهار کرد:  طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های اجرایی یکی از طرح های مهم مجلس یازدهم محسوب می شود. 

وی افزود: این طرح از دو سال گذشته هم در کمیسیون تخصصی اجتماعی و هم در صحن مجلس دنبال و بالاترین رای را در بین طرح های مختلف آورده است. 

عضو کمیسون احتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پس از ایراداتی که شورای نگهبان نسبت به این طرح داشت،  با حضور یکی از اعضای شورای نگهبان ایرادهای طرح بررسی و رفع شده است. اکنون طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های اجرایی آماده طرح در صحن مجلس است. 

حسینی تاکید کرد: این طرح اگر به صحن مجلس برسد از رای بالایی برخوردار خواهد بود. هم برای ساماندهی نظام اداری و استخدامی کشور و هم برای استخدامی های آینده در ادارات مختلف کشور تاثیر گذار است.  

وی گفت: بررسی طرح ساماندهی دستگاه های کارکنان اجرایی با اولویت نمایندگان در صحن انجام می شود و تائید آن از طرف نمایندگان و سپس شورای نگهبان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha