کد خبر 236677
۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبر داد:

برخورد قاطع دادستانی با برهم‌زنندگان امنیت روانی شهروندان

برخورد قاطع دادستانی با برهم‌زنندگان امنیت روانی شهروندان

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان اردبیل به شدت با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه برخورد کنند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کثیرلو در جلسه بررسی راهکارهای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با تشریح ضرورت حضور آگاهانه و با بصیرت و حداکثری اقشار مختلف در انتخابات، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی همواره در حال توطئه و ضربه زدن به دو پایه اسلامیت و مردمی بودن نظام هستند و در تلاش کور و به خیال خود قصد دارند با دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رای، مردمی بودن نظام اسلامی را به چالش بکشند.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب و مهیا کردن ملزومات برگزاری انتخابات پرشور و تمام پیش‌بینی‌های لازم توسط عوامل و مراجع اجرایی، اظهار داشت: امنیت در طول برگزاری انتخابات خط قرمز تشکیلات قضایی استان است.

رئیس‌کل دادگستری استان تاکید کرد: دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان به شدت با برهم زنندگان امنیت روانی شهروندان مطابق قانون برخورد کنند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت بی طرفی عوامل اجرایی در انتخابات افزود: انتخاب افراد بی‌طرف و توانمند در هیات های اجرایی از مسائل مهم در برگزاری انتخابات سالم است.

‌کثیرلو در ادامه با اشاره به اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه، تلاش نهادهای مربوطه برای جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی و همچنین استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌ها برای ترغیب آحاد مردم شریف استان جهت شرکت در انتخابات را خواستار شد.

انتهای پیام/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha