کد خبر 236593
۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰

«حیات» گزارش می‌دهد؛

روز مرد چی بخریم؟/ آگهی‌های تکان دهنده جوراب مردانه در دیوار

روز مرد چی بخریم؟/ آگهی‌های تکان دهنده جوراب مردانه در دیوار

تنها دو روز مانده به روز مرد و یکی از سوالات خانم‌ها این است که روز مرد چی بخریم؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ در آستانه روز مرد هستیم و یکی از سوالات خانم ها این است که روز مرد برای همسر و پدرشان چی بخرند. 

خرید جوراب به عنوان نخستین و ساده ترین گزینه خرید هدیه، هر ساله در آستانه روز مرد مطرح می شود؛ اما شاید جالب است بدانید که جوراب هایی با قیمت های میلیونی نیز در دیوار برای فروش آگهی شده‌اند. 

جوراب‌هایی با قیمت نجومی 

شاید نخستین گزینه برای خرید اینترنتی، سر زدن به سایت دیوار باشد. نگاهی به آگهی های فروش جوراب نشان می دهد قیمت این محصول همیشه هم ارزان نیست. هستند آگهی هایی که این کالای مردانه را میلیونی نشان می‌دهند.

این هدیه کوچک و ساده هم این روزها لاکچری شده است. جوراب هایی در سایت های آگهی دیده می شود که قیمت آن دو میلیون تومان را هم رد کرده است. در تصویر زیر یک نمونه جوراب را می بینیم که قیمت آن ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عنوان شده است. بنابراین جوراب میلیونی هم وجود دارد، هر چند منطقی نیست برای خرید هدیه آن هم جوراب، این هزینه را تقبل کنیم! بنابراین شاید گزینه های کمربند، پیراهن و... نیز مقرون به صرفه باشد تا جوراب!

روز مرد چی بخریم؟/ قیمت های عجیب و غریب جوراب مردانه در دیوار

قیمت بالای برخی جوراب های مردانه در بازار

گزینه دم دستی و ساده برای خرید هدیه روز مرد، در حالی خرید جوراب است که همین گزنینه به ظاهر ساده می تواند قیمت گزافی داشته باشد! در تصویر زیر یک نمونه دیگر از جوراب مردانه را می بینیم که قیمت آن همچنان لاکچری است. 

روز مرد چی بخریم؟/ قیمت های عجیب و غریب جوراب مردانه در دیوار

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha