کد خبر 236554
۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

نهادهای امدادرسان در غزه در شرایط دشوار و مخاطره‌آمیزی قرار دارند

نهادهای امدادرسان در غزه در شرایط دشوار و مخاطره‌آمیزی قرار دارند

 نائب رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ: نهادهای امدادرسان در غزه شرایط دشوار و مخاطره‌آمیزی دارند و برای آتش بس در غزه باید اقدام فوری انجام شود.

به گزارش خبرنگار حیات؛ مانوئل بسلر، نائب رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ، از ابتکار ایران برای برگزاری همایش بشردوستانه تاکید کرد: کمک‌ها به غزه باید افزایش یابد.

وی تاکید کرد؛ کمک‌رسانی به غیرنظامیان و حفظ جان و امنیت آن‌ها براساس قوانین بین‌الملل مورد تاکید صلیب سرخ جهانی است؛ زنان، کودکان و سالمندان در جست‌جوی مکان‌های امن هستند و بازیگران خط مقدم کمک به غزه باید به وظیفه خود در این باره عمل کنند.

نائب رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ تاکید کرد: کشورها و سازمان‌های کمک‌رسان و امدادی باید برای کمک به غزه هماهنگ و منسجم شوند، زیرا شرایط غزه نیازمند رویکردی فراگیر است.

بسلر در بخشی دیگر با اشاره به اهمیت راهگذرهای بشردوستانه در غزه، گفت: نهادهای امدادرسان در غزه در شرایط دشوار و مخاطره‌آمیزی قرار دارند.غزه نیازمند کمک‌ها و امدادهای بیشتر و وسیع‌تریست و نبود سوخت و  آمبولانس بر دشواری کمک‌رسانس در غزه می‌افزاید.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت دادن پاسخ فوری به شرایط غزه، گفت: این موضوع فقط یک موضوع سیاسی  نیست اما راه‌حل‌های سیاسی می‌توانند برای آن چاره‌ساز باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha