کد خبر 236532
۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

منصوری در همایش حمایت از فلسطین (غزه):

هر روز بر اقتدار محور مقاومت افزوده می‌شود

هر روز بر اقتدار محور مقاومت افزوده می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهور در همایش بشر دوستانه حمایت از فلسطین (غزه) گفت: همزمان با اقتدار مقاومت شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی هستیم.

به گزارش خبرنگار حیات؛ محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و عضو شورای عالی و هیئت حاکمه جمعیت هلال احمر ایران به نیابت از رئیس‌جمهور ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان حاضر در کنفرانس، شهادت شماری از مستشاران ایرانی به عنوان بخشی از محور مقاومت را تبریک و تسلیت گفته و افزود: هر روز بر اقتدار محور مقاومت افزوده شده و همزمان در جبهه  رژیم صهیونیستی و حامیانش فروپاشی و از هم گسیختگی روی می‌دهد؛ اختلاف نظر در عرصه داخلی اراضی اشغالی و تعمیق شکاف میان رژیم صهیونیستی و حامیانش، بر جنگ غزه هم تاثیرگذار بوده و پیامدهایش آشکار شده است؛ این غده سرطانی باید پاک شود و تاکنون حمایت آمریکا نتوانسته مانع مقاومت در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ادامه به فعالیت موثر و پررنگ محور مقاومت در لبنان، عراق، سوریه و یمن اشاره کرده و گفت: عمود خیمه مقاومت ایران است که امروز بدون ترس و مقتدرانه از مقاومت منطقه به‌ویژه فلسطین حمایت می‌کند؛ مقابله با جریان تروریسم، ایران را به یک کشور امن تبدیل کرد؛ ما خواستار برقراری این امنیت و آرامش برای همه جهان و به‌ ویژه غزه هستیم؛ چهره مقتدر مقاومت باید در حوزه رسانه تقویت شود؛ راوی مقاومت علاوه بر خواص، رسانه‌ها، هنر و هنرمندان هستند تا این ارزش‌ها نمایان شود و اجماع جهانی درباره فلسطین روزافزون شود؛ ضمن اینکه ذات وحشی رژیم صهیونیستی باید به تصویر کشیده شود.

وی گفت:  حمایت و تاکید بر مقاومت موضع راهبردی و همیشگی ایران است. ویژگی مقاومت مورد حمایت ایران که در فلسطین هم شاهدیم، مردمی است.  

منصوری به واکنش های جهانی در این خصوص اشاره کرده و ادامه داد: اکنون در سراسر جهان شاهد برگزاری تظاهرات چند ده هزار نفری در پایتخت کشورهای غربی هستیم که این جریان زاینده حق در حال رویش در میان جمعیت جهان است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پایان سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرده و تصریح کرد: جامعه جهانی و سازوکارهای بین‌المللی با رویکرد جاری بی اعتباری خود را افزایش می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha