کد خبر 236489
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

هدایای مقام معظم رهبری به مدال‌آوران سیستان و بلوچستان در مسابقات آسیایی اهدا شد

هدایای مقام معظم رهبری به مدال‌آوران سیستان و بلوچستان در مسابقات آسیایی اهدا شد

هدایای ارسالی مقام معظم رهبری برای مدال‌آوران سیستان و بلوچستان در مسابقات آسیایی هانگژو توسط نماینده ولی فقیه در استان اهدا شد.

هدایای ارسالی مقام معظم رهبری برای مدال‌آوران سیستان و بلوچستان در مسابقات آسیایی هانگژو بعد از ظهر امروز توسط نماینده ولی فقیه در استان اهدا شد.

آیت‌الله مصطفی محامی در این مراسم اظهار داشت: به لطف خداوند متعال مقام معظم رهبری از گذشته تاکنون نسبت به ورزش نگاه مثبت و تاکیدات ویژه داشته‌اند و در حال حاضر نیز با وجود بالا رفتن سن اما همچنان دلی جوان دارند.

امام جمعه زاهدان افزود: ورزش از جهات مختلف تاثیرگذار است و فردی که ورزش می‌کند از نشاط کاری خوبی برخوردار خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ آیت‌الله محامی بیان داشت: سیستان و بلوچستان دارای ویژگی‌های مختلف بوده و مردم سختی‌هایی را متحمل می‌شوند که گسترش ورزش همگانی سبب نشاط آفرینی، حفظ سلامتی و ایجاد همدلی است و در ورزش قهرمانی نیز کسب یک مدال سبب شادمانی جمع زیادی از مردم کشور و استان شده و افتخاری برای استان و کشور است.

وی ادامه داد: اگر در عرصه‌های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... روی استعدادهای موجود در استان سرمایه گذاری شود این سرمایه‌ها می‌توانند در هر عرصه‌ای که ورود می‌کنند پیشتاز باشند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: سیستان و بلوچستان را به عنوان یک استان محروم معرفی می‌کنند اما این استان سرشار از استعداد بوده و انسان‌های مستعد سرآمد سرمایه‌های این استان است و باید این استعدادها شناسایی و شکوفا شود.

وی با اشاره به تعبیر امام علی(ع) در نهج‌البلاغه عنوان داشت: "وَ یُثیروا لَهُم دَفائِنَ العُقول" خداوند متعال پیامبران را برای مردم فرستاد تا گنجینه‌های عقل و فکر آن‌ها را بشوراند و آنچه در وجود آن‌هاست را شکوفا کند.

آیت‌الله محامی اضافه کرد: ما در استان از انسان‌های مستعد برخوردار هستیم و اگر دستگاه‌های حاکمیتی بتوانند جهت کشف و رشد این افراد نقش آفرین باشند کار مطلوبی است البته نیاز به همت خود ورزشکاران دارد.

امام جمعه زاهدان گفت: حمایت‌های مادی، سیاسی و مالی چه از مجموعه‌های دولتی چه بخش خصوصی از دیگر نکاتی است که باید مورد نظر قرار بگیرد.

وی گفت: لطف و عنایت مقام معظم رهبری نسبت به ورزشکاران خوشحال کننده و افتخاری برای ورزشکاران است و امیدواریم در ادامه این مسیر نیز همچنان پر تلاش باشند و مجموعه دستگاه‌های استان نیز بتوانند حمایت و پشتیبانی خود را داشته باشند تا بتوان زمینه پرورش استعدادهای جدید را نیز فراهم ساخت تا برای استان و کشور افتخار آفرین باشند.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران اظهار داشت: اینکه ورزشکار ما پس از کسب افتخار سجده کرده و شکر خدا را به جای می‌آورد یا بانویی که با رعایت حجاب افتخار آفرینی می‌کند دیانت این ورزشکاران را نشان می‌دهد و از جهات مختلف دارای حسن است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در پایان بر لزوم پشتیبانی هر چه بیشتر دستگاه‌ها از ورزشکاران استان تاکید کرد.

همچنین عباس شیبک مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز عنوان کرد: تعداد نمایندگان حاضر از استان سیستان و بلوچستان در مسابقات آسیایی هانگژو چین چهار ورزشکار یک داور و یک مربی بود.

وی گفت: خانم‌ها فریده ظریف‌دوست و محبوبه سنچولی و آقای امیرمحمد ظفردانش به عنوان بازیکنان تیم ملی کبدی، آقای محمدرضا طاهری نسب به عنوان داور تکواندو و آقای عباس شیبک به عنوان مربی ووشو نمایندگان استان در مسابقات آسیایی هانگژو چین بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha