کد خبر 236365
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

خزعلی مطرح کرد؛

ایجاد سامانه‌ای برای بانوان تاثیرگذار/ ارزیابی بانوان تاثیرگذار در ۲ سطح عمومی و اختصاصی

ایجاد سامانه‌ای برای بانوان تاثیرگذار/ ارزیابی بانوان تاثیرگذار در ۲ سطح عمومی و اختصاصی

معاون امور بانوان رئیس جمهور گفت: سامانه ای از سال گذشته ایجاد کرده ایم که امسال به صورت وسیع در ۸ کارگروه بانوان می‌توانند ثبت نام ‌داشته باشند و فعالیت‌ها و موفقیت های خود را در این سامانه اعلام ‌کنند.

انسیه خزعلی معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات، درباره برنامه‌ها و جزئیات طرح تجلیل از بانوان تاثیر گذار اظهار کرد: سامانه ای از سال گذشته ایجاد کرده ایم که امسال به صورت وسیع در ۸ کارگروه بانوان می‌توانند ثبت نام ‌داشته باشند و فعالیت‌ها و موفقیت های خود را در این سامانه اعلام ‌کنند.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه این موضوع در ۲ سطح عمومی و اختصاصی ارزیابی می‌شود گفت: در سطح عمومی از نظر نوع فرزندآوری، فرزند پروری و احساس مسئولیت پذیری ارزیابی می‌شوند.

وی با اشاره به شاخص‌های ارزیابی سطح اختصاصی افزود: در سطح اختصاصی ۸ کارگروه علمی، هنر، ورزش و سلامت، تعلیم و تربیت و … داریم که افراد می‌توانند به همین سامانه مراجعه کنند و با شاخص‌های اختصاصی نوشته شده آشنا شوند تا بتوانیم از برترین افراد تجلیل کنیم.

خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش برگزاری برنامه‌هایی نظیر تجلیل از مادران شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برگزاری چنین مراسم هایی بسیار ضروری است، چراکه خانواده شهدا حق بسیار زیادی بر گردن ما دارند و امینت کشور را مدیون شهدا هستیم.

وی تاکید کرد: وظیفه داریم با برگزاری چنین مراسماتی نشان دهیم که آن‌ها را میبینیم، ممکن است قدر آن‌ها را ندانیم اما می‌دانیم چه زحماتی برای ما کشیده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha