کد خبر 236138
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

سرمربی جدید تیم بسکتبال کاله مشخص شد

سرمربی جدید تیم بسکتبال کاله مشخص شد

سرمربی جدید تیم بسکتبال کاله مشخص شد و پیر بسکتبال مازندران سکاندار هدایت کاله آمل شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران از این تیم جدا شد.

کاله مازندران که فصل گذشته به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال رسیده بود، در این فصل کار را خوب شروع کرد، اما در ادامه چندین باخت را تجربه کرد.

بر همین اساس علی آرزومندی و مدیران کاله برای پایان همکاری به توافق رسیدند و قرار است سرمربی جدید انتخاب شود.

آرزومندی در حال حاضر به عنوان مربی تیم ملی بسکتبال و دستیار هاکان دمیر فعالیت می‌کند.

اما بلافاصله؛ کاله مازندران، سکان هدایت تیم بسکتبال این باشگاه را پس از کناره گیری علی آرزومندی به محمدرضا نوری از مربیان پرسابقه بسکتبال این استان برای ادامه مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشورسپرد.

علی آرزومندی که درفصل گذشته با تیم کاله مازندران به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود ،درحالی از هدایت تیم کاله مازندران کناره گیری کرد که تا پایان هفته چهارم مسابقات لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور با این تیم در ۱۴ بازی صاحب هشت پیروزی، 6 شکست و ۲۲ امتیاز شده بود و در رده پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار داشت.

 نوری ۷۲ ساله اهل شهرستان بابل هم دراین فصل و نیز فصل گذشته به عنوان مدیرفنی درکنار علی آرزومندی درتیم بسکتبال کاله حضور داشت.

در حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم؛ شاگردان نوری پنجشنبه ۲۸ دی در بازی خانگی برابر تیم شهرداری گرگان صدرنشین لیگ صف آرایی می کنند. 

تیم کاله مازندران در حال حاضر از ۱۴ بازی انجام داده با ۸ برد و ۶ باخت و کسب ۲۲ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha