کد خبر 236032
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

پلمب ۵۹ کارگاه ساختمانی ناایمن در خراسان شمالی

پلمب ۵۹ کارگاه ساختمانی ناایمن در خراسان شمالی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: ۵۹ کارگاه ساختمانی ناایمن در خراسان شمالی پلمب شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، مهدی اسلام خواه، با اشاره به جدیت این دستگاه برای ایمنی کارگاه‌ها، اظهار داشت: از ابتدای سال 59 کارگاه ساختمانی به علت ناایمن بودن کارگاه، در خراسان شمالی پلمب شد.

وی افزود: 19 هزار و 200 مورد بازرسی از کارگاه‌های استان در 2 سال گذشته انجام شده و ایمنی این مکان‌ها مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد، در این مدت 87 نفر از کارفرمایان متخلف به علت رعایت نشدن نکات امینی محل کار به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به کاهش 70 درصدی فوتی ناشی از کار در استان در دولت سیزدهم، افزود: شمار فوتی‌های ناشی از حوادث کار در استان در 2 سال گذشته 16 نفر و در 2 سال ماقبل این دولت 39 نفر ثبت شده است.

اسلام‌خواه تصریح کرد: 401 مورد حادثه ناشی از کار در استان در 2 سال گذشته در کارگاه‌های استان ثبت شد که این رقم در 2 سال ماقبل دولت سیزدهم 672 مورد گزارش شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی درباره بهره‌مندی کارگران از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور در استان گفت: 2 هزار و 900 مورد تقاضا برای بهره‌مندی از قانون مشاغل سخت و زیان‌آورد در 2 سال گذشته به دست رسید که یک هزار و 500 مورد مورد موافقت قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha