کد خبر 235978
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان رامهرمز برگزار می‌شود

یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان رامهرمز برگزار می‌شود

نخستین یادواره شهدای انتظامی شهرستان رامهرمز با حضور قشرهای مختلف مردم در این شهر تاریخی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ نخستین یادواره شهدای انتظامی شهرستان رامهرمز با حضور قشرهای مختلف مردم در این شهر تاریخی و دیار سردار شهید محمدرضا پورکیان برگزار می‌شود.

این یادواره روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با سالروز شهادت شهید سیدمجتبی نواب صفوی و یارانش از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این آیین حضور می‌یابند.

نخستین یادواره شهدای انتظامی شهرستان رامهرمز در حسینیه ثارالله شهدای گمنام واقع در میدان الغدیر این شهر برگزار می‌شود که نیروهای نظامی و انتظامی نیز در این برنامه معنوی شرکت می‌کنند و یاد شهدا را گرامی می‌دارند.

در این یادواره جمعی از علما و روحانیون نیز حضور می‌یابند، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی می‌کند.

همچنین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محمد کریم‌زاده و مهدی پابرجا نیز در نخستین یادواره شهدای انتظامی شهرستان رامهرمز به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامهرمز از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار منطقه از جمله اهالی بخش رودزرد، بخش سلطان آباد و بخش ابوالفارس برای حضور در این یادواره باشکوه دعوت کرد.

شهید داریوش محمدرضایی، شهید ایرج یوسفی‌پور، شهید رضا محبی‌نژاد، شهید محسن بیگدلی، شهید ضرغام پرست و شهید نوید حقیقت‌شناس از جمله شهدای انتظامی رامهرمز هستند.

شهید عبدالله برء و شهید منوچهر نظری از بخش ابوالفارس نیز از جمله شهدای نیروی انتظامی شهرستان رامهرمز هستند که در این یادواره یادشان گرامی داشته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha