کد خبر 235970
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

کشف ۲۵۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در رشت

کشف ۲۵۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۸۶ هزار قطعه انواع لوازم یدکی قاچاق خودرو به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات از دپو لوازم یدکی قاچاق داخل یک انبار در شهرستان رشت مطلع شده و به همراه بازرسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۶ هزار و ۲۸۸ قطعه انواع لوازم یدکی خارجی قاچاق خودرو در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و بیان‌داشت: فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha