کد خبر 235950
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در گفتگو با «حیات» مطرح کرد:

لزوم آشنایی نسل چهارم با شهدا + فیلم

لزوم آشنایی نسل چهارم با شهدا + فیلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: در واقع نسل چهارم زمانی که با شهدا آشنا شوند؛ در مسیر شهدا حرکت خواهند کرد.   

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ گفت: امروز اولین آیین نکوداشت مدال آوران جانباز و ایثارگران برگزار شد. در این مراسم که 27 نفر از 17 استان کشور حضور داشتند، تقدیر شد. برخی از این افراد مدالهای خود را به سردار دلها تقدیم کرده و برخی دیگر مقابل رژیم کودک کش فلسطین مسابقه نداده بودند و باقی این عزیزان نیز با به‌اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، دل رهبر عزیز انقلاب را شاد کرده بودند.

وی اشاره کرد: به همین دلیل بنا داشتیم که از این ورزشکاران تقدیر کنیم. امروز نیز با حضور معاون رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان این تجلیل انجام شد.  بنا داریم برای سال آینده نیز این آیین را پس از مسابقات برگزار کنیم. معرفی شهدا به صورت قشری مدتی می باشد که آغاز شده است. برای نمونه شهدای قشر دانشجو، شهدای ورزشکار، شهدای اصناف، شهدای دانش آموز و ... شناسایی شده اند و معرفی این عزیزان در حال انجام است. این امر به ویژه درباره معرفی شهدای ورزشکار انجام شده و با فدراسیون ها تمام هماهنگی ها صورت گرفته است تا در مسابقات و مراسم ورزشی این معرفی انجام شود.

کریمی بیان کرد: برای مثال علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی یادواره شهدای کشتی گیر را برگزار کرد. در واقع نسل چهارم زمانی که با شهدا آشنا شوند به ویژه نسل چهارمی که در مسیر ورزش گام برمیدارند؛ وقتی که الگوی خود را از شهدا بگیرند طبیعتا در مسیر شهدا حرکت خواهند کرد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha