کد خبر 235722
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

رکوردی که شب گذشته شکسته شد؛

میراث تکرار نشدنی آقای رئیس

میراث تکرار نشدنی آقای رئیس

رییس باشگاه رئال مادرید، با قهرمانی شب گذشته از رکورد سانتیاگو برنابئو عبور کرد.

به گزاش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛  رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام اسپانیا در شهر ریاض به مصاف بارسلونا رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و جام را از آن خود کند.

این اولین جام فصل بود که حالا به شاگردان کارلو آنچلوتی رسید و کسب این قهرمانی با ارائه نمایشی درخشان و تماشایی برابر حریف قدیمی و به ثمر رساندن چهار گل برابر این تیم باعث شد که آنها بیش از پیش خوشحال و هیجان‌زده باشند. 

اما یکی از رکوردهای جذابی که در بازی شب گذشته برابر بارسلونا شکسته شد به پرز تعلق داشت که در طول چند سال اخیر با تصمیمات جنجالی به چهره خاصی در بین فوتبال‌دوستان تبدیل شده و بسیاری به شدت به او علاقمند و عده دیگری هم کاملا مخالفش هستند. 

پرز شب گذشته با قهرمانی در سوپر جام اسپانیا توانست سی و سومین قهرمانی‌اش را به عنوان رییس باشگاه رئال مادرید جشن بگیرد و به این ترتیب از رکورد تاریخی سانتیاگو برنابئو که برای بسیاری دست نیافتنی به نظر می‌رسید عبور کرد. 

او حالا پر افتخارترین فردی است که بر مسند ریاست باشگاه رئال مادرید تکیه زده است و شاید رسیدن به جایگاهی که دارد برای هر فرد دیگری بسیار دست نیافتنی به نظر برسد.

قهرمانی در سوپرکاپ ۲۰۲۴، سی و سومین جام رئال مادرید در دوران ریاست فلورنتینو پرز بود. این چهره ۷۶ ساله که تاکنون در دو مقطع و نزدیک به دو دهه بر میز ریاست کهکشانی ها نشسته است، با قهرمانی شب گذشته تیمش از رکورد سانتیاگو برنابئو عبور کرد و به پرافتخارترین رئیس تاریخ لوس بلانکوس تبدیل شد.

افتخارات رئال مادرید در دوران ریاست فلورنتینو پرز

  • 6 قهرمانی لالیگا
  • ۳ قهرمانی کوپا دل ری
  • 7 قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا
  • ۶ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا
  • 5 قهرمانی سوپرکاپ یوفا
  • ۱ قهرمانی جام بین قاره‌ای
  • 5 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha