کد خبر 235682
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

«حیات» گزارش می‌دهد؛

سکوت پرسپولیس و برانکو/ توافق پنهان در کار است؟!

سکوت پرسپولیس و برانکو/ توافق پنهان در کار است؟!

با وجود ضرب العجل باشگاه پرسپولیس برای گرفتن پاسخ قطعی از برانکو و عجله در انتخاب سرمربی جدید، طی 2-3 روز گذشته خبر جدیدی در این خصوص اطلاع رسانی نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس این روزها در سکوت خبری فعالیت خودش را در تعطیلات زمستانی فوتبال ایران و پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل پیگیری می‌کند و در کنار این مسائل به دنبال انتخاب سرمربی جدید خودش هم هست که برخلاف وعده و وعیدهای داده شده در موعد مقرر تعیین تکلیف نشد و هنوز برای هواداران این تیم سوال است که نیم فصل دوم با هدایت چه کسی تیمشان وارد زمین خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس حتی قبل از قطعی شدن جدایی یحیی گل‌محمدی، باب مذاکره با برانکو را آغاز کرده بود و این موضوع پس از رسمی شدن جدایی سرمربی سرخپوشان شکل جدی‌تری به خودش گرفت ولی با وجود اینکه مدیران باشگاه اعلام کرده بودند تا روز چهارشنبه 20 دی ماه منتظر پاسخ سرمربی کروات خواهند ماند و در غیر این سرعت به دنبال سایر گزینه‌ها خواهند رفت تا هرچه سریعتر سرمربی جدید مشخص شده و کارش را در این تیم شروع کند و زمان بیشتر از این برای تیم هدر نرود.

با این وجود برانکو تا پیش از موعد تعیین شده مدیران پرسپولیس موضعش را در قبال این پیشنهاد مشخص کرده و با عذرخواهی از این مجموعه اعلام کرد فعلاً قصد بازگشت به ایران را ندارد. باشگاه پرسپولیس بعد از این واکنش برانکو اعلام کرد هنوز از جذب او نا امید نشده و تلاشش را برای جلب رضایت سرمربی کروات سابق این تیم ادامه خواهد داد. بعد از آن تا امروز با بیش از گذشت 5 روز هنوز خبری نه از توافق قطعی میان طرفین مخابره شده و نه منتفی شدن حضور او و مذاکره با گزینه‌های دیگر به گوش می‌رسد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که توافقاتی پنهان میان برانکو و پرسپولیس در حال شکل گیری است. شرط اول برانکو مبنی بر تسویه بدهی مالیاتی او در ایران از سوی باشگاه محقق شد و این قدم مثبت و رو به جلویی برای رسیدن به نقطه مشترک بود ولی از آنجا که برانکو تحت قرارداد تیم ملی عمان است و با این تیم در جام ملت‌های آسیا حضور دارد، نمی‌خواهد فعلاً خبری از توافقش با تیم جدیدی مطرح شود و رسانه‌ای شدن مذاکراتش با پرسپولیس هم باعث دلخوری شدید وی شده بود و حتی یکی از دلایل پاسخ منفی به پیشنهاد پرسپولیس را این موضوع می‌دانند.

به نظر می‌رسد وضعیت خوبی میان برانکو و پرسپولیس حاکم است و طرفین فاصله‌ای با توافق نهایی ندارند ولی به خواسته برانکو این موضوع تا پایان جام ملت‌ها قرار است مسکوت بماند و بعد از آن هم مذاکرات نهایی و امضای قرارداد و هم رسانه‌ای شدن جزئیات آن به انجام خواهد رسید. حتی صحبت‌های ضمنی در خصوص کادرفنی برانکو و برخی از اهداف نقل و انتقالاتی وی هم مطرح شده است و باشگاه پیگیر فراهم کردن سایر خواسته‌های او در این مدت است. با این وجود باید برانکو را تا حد زیادی سرمربی بعدی پرسپولیس بدانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha