کد خبر 235661
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

قهرمانی سنگین وزن ۲۰ ساله ایران در زاگرب

قهرمانی سنگین وزن ۲۰ ساله ایران در زاگرب

نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل رقبای خود به مدال طلای تورنمنت رنکینگ کرواسی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی حیات، در پایان تورنمنت رنکینگ کشتی فرنگی در زاگرب کرواسی، فردین هدایتی دارنده مدال طلای جوانان جهان و نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران، در دیدار فینال مقابل لینگژی منگ از چین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و صاحب عنوان قهرمانی شد.

هدایتی پیش از این در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر لازلو دارابوس از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۱ ون هائو جیانگ از چین را شکست داد. هدایتی در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی در یک مبارزه سخت مقابل اسکار پینو هندس دارنده یک مدال نقره و ۳ برنز جهان از کوبا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۸ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله نیز برابر مانتاس کنیستائوتاس از لیتوانی به روی تشک رفت و در مدت زمان یک دقیقه و ۷ ثانیه با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

فردین هدایتی کشتی گیر ۲۰ ساله آملی با کسب نتایج درخشان در این مسابقات نشان داد رقیبی جدی برای امین میرزازاده دارنده مدال طلای جهان برای رسیدن به دوبنده سنگین ورن تیم ملی در المپیک پاریس است.

پیش از این علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال نقره تورنمنت رنکینگ کرواسی رسید اما سید دانیال سهرابی در ۶۷ و امیر عبدی در وزن ۷۷ کیلوکرم با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

تیم ایران با ۴ فرنگی کار و با هدایت حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت ها حضور داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha