کد خبر 235523
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر

واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر

استاندار بوشهر از واگذاری اراضی مسکونی در قالب جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در شهرهای استان تا هفته آینده خبر داد و گفت: همکاری بانک‌ها در ساخت واحدهای مسکونی تسریع شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات 11 اسفند دشمنان با همه ابزارهای رسانه‌ای برای ناامید کردن مردم وارد صحنه شده‌اند، اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد مردم هر گاه از ناحیه دشمنان احساس خطر کنند فعال‌تر از گذشته وارد صحنه می‌شوند و بدون شک در انتخابات پیش‌رو مردم بار دیگر دشمنان را در اهداف خود ناکام می‌گذارند.

وی توجه به مطالبات مردم و افزایش رضایت‌مندی آنان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: انتخابات 11 اسفند از مقاطع مهم و سرنوشت‌سازی جامعه اسلامی محسوب می‌شود و باید امید و امیدواری در جامعه بیش از پیش تزریق شود.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در خدمات‌رسانی به مردم در برنامه‌ها و طرح‌های مختلف افزود: هر کس در ایجاد ناامیدی مردم فعالیت دارد در مسیر اهداف دشمنان حرکت می‌کند و در خاکریز آنها است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن به‌دنبال دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات‌ 11 اسفند است تصریح کرد: آمریکا و کشورهای غربی که بیش از 2 قرن با دروغگویی در مورد حقوق بشر، دموکراسی، دفاع از حقوق زن و کودکان اهداف خود را دنبال می‌کردند امروز برای همه ملت‌های جهان در کشتار زن و کودک و مردم بی‌دفاع غزه آشکار شده و به حقیقت نقض حقوق مردم در همه سطوح، تزویر و ریا آمریکا و کشورهای غربی پی برده‌اند.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف تدوین شده در حوزه‌های نهضت ملی مسکن گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی طرح‌ها مهمی در حوزه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و مسکن رقم خواهد خورد.

استاندار بوشهر با قدردانی از همکاری و مشارکت بانک‌های عامل در عرصه نهضت ملی مسکن بانک‌های برتر استان بوشهر در عرصه پرداخت تسهیلات را مورد ستایش قرار داد.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در واگذاری اراضی به جامعه هدف برای ساخت مسکن از واگذاری زمین مسکونی در قالب جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در شهرهای استان تا هفته آینده خبر داد و تأکید کرد: عملیات آماده سازی و واگذاری زمین در قالب نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در شهرهای استان بوشهر تسریع شود.

وی با بیان اینکه در طرح خود مالکی پرداخت تسهیلات بانکی باید تسریع شود گفت: تا هفته آینده انعقاد قرارداد بانک‌ها با مجریان طرح‌های خودمالکی در پرداخت تسهیلات برای ساخت واحدهای جدید مسکونی در شهرهای استان بوشهر باید محقق شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از مجریان ساخت مسکن روستایی در شهرستان جم به لحاظ عملکرد مطلوب تصریح کرد: پرونده‌های ساخت مسکن روستایی برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل تحویل و زمینه پرداخت وام تسریع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha