کد خبر 235489
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

در حیات بخوانید؛

مدارس کدام استان‌ها فردا غیر حضوری است؟

مدارس کدام استان‌ها فردا غیر حضوری است؟

در این خبر می‌توانید از مدارس استان‌هایی که فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود مطلع شوید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های حیات، با توجه به برودت دما، وارونگی هوا، بارش سنگین برف، مدیریت مصرف انرژی، پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی و... کلیه مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها در برخی استان‌ها برای روز یکشنبه مورخ ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ بصورت غیرحضوری شد.

در ادامه این خبر می‌توانید مدارس استان‌هایی که به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود را مشاهده کنید؛

استان آذربایجان شرقی

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پی بارش برف در شهرستان‌های استان اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی مدارس صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه، با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس شهری و روستایی خاروانا، ورزقان، اسکو، صوفیان در بخش رودقات، اسکو دهستان گنبرف و سهند، هوراند و هریس، در تمام مقاطع تحصیلی و خداآفرین بخش منجوان در مقطع ابتدایی غیر حضوری است.

استان آذربایجان غربی

بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان چالدران، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

همچنین این اطلاعیه می‌افزاید، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش‌های قطور و صفائیه شهرستان خوی، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

استان اردبیل

به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

هم‌چنین براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی؛ به دلیل بارش برف و برودت هوا امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی در روز یکشنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۲ لغو و زمان جدید این امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به شرایط نامساعد جوی، کلیه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه(فردا) لغو و در همان ساعات به روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه موکول شده است.

استان قم

با توجه به برودت دما و وارونگی هوا برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، کلیه مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان روز یکشنبه مورخ ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ بصورت غیرحضوری برگزار می‌گردد.

لازم به ذکر است امتحانات مقاطع متوسطه اول و دوم طبق برنامه‌های قبلی، برگزار می‌گردد.

استان همدان

به علت برودت هوا و وزش باد شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان در روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ تعطیل است.

در حال تکمیل...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha