کد خبر 235247
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

سینا مقیمی به جمع ۸ نفر برتر تور جهانی تنیس صعود کرد

سینا مقیمی به جمع ۸ نفر برتر تور جهانی تنیس صعود کرد

تور جهانی تنیس مردان با معرفی ۸ نفر راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در حالی هفته دوم تور جهانی تنیس در زمین های المپیک کیش پیگیری شد که بازیکنان حاضر در مرحله یک‌ چهارم نهایی انفرادی و نیمه نهایی دونفره با هم دیدار کردند.

در پایان راند دوم بازی ها ، سینا مقیمی از ایران به همراه نمایندگانی از کشورهای سوریه ، مجارستان ، اکراین ، ایتالیا و روسیه به مرحله یک‌ چهارم نهایی صعود کردند.

مقیمی در این مرحله از مسابقات با برتری ۵-۷ و ۲-۶ مقابل امیر علی قوام دیگر نماینده کشورمان به مرحله یک‌ چهارم نهایی راه یافت و فردا برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی با دنیز کلاک از روسیه مسابقه می دهد، همچنین در بخش دونفره مسابقات نیز تیم‌های ایران ، ایتالیا ، روسیه و سینا مقیمی از ایران - گرگلی از مجارستان به نیمه نهایی راه یافتند.

در ادامه این مسابقات فردا ۶ دیدار انجام می شود.هفته دوم رقابت‌های ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۱۷ دی ماه با حضور نمایندگانی از کشورهای برزیل، بلژیک، هند ، چین ، کانادا ، ایران ، ایتالیا ، گرجستان ، مولداوی ، سوریه ، اتریش ، روسیه ، آرژانتین ، مجارستان و اوکراین در زمین‌های تنیس المپیک کیش آغاز و تا 24 این ماه ادامه دارد. سرداوری این مسابقات بر عهده سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha