کد خبر 235239
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

به هر تجاوز آمریکا پاسخ می‌دهیم

به هر تجاوز آمریکا پاسخ می‌دهیم

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» با تأکید بر اینکه پاسخ به آمریکا به حملات اخیر محدود نخواهد شد، گفت که به هر گونه تجاوز احتمالی آمریکا به یمن قاطعانه پاسخ خواهیم داد.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی دبیرکل جنبش انصار الله یمن در سخنرانی به مناسبت حلول ماه رجب به بررسی تازه‌ترین تحولات منطقه به ویژه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پیامدهای آن پرداخت.

عبدالملک الحوثی در این سخنرانی گفت: امت با آزمون، چالش‌ها و خطرات بزرگی از سوی دشمنان خود، به ویژه لابی صهیونیستی یهودی مواجه است. هدف قرار دادن مسجد الاقصی در چارچوب دشمنی با دین و امت ما صورت می‌گیرد و تمام اعمال صهیونیست‌ها در صحن‌های آن نفرت‌پراکنی و تجاوز است. صهیونیست‌ها نه تنها دشمن ملت فلسطین بلکه دشمن همه مسلمانان هستند. صهیونیست‌ها خصومت و نفرت خود در قبال مسلمانان را با ارتکاب فجیع‌ترین جنایات علیه مردم فلسطین نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: با وجود صدها میلیارد دلاری که رژیم سعودی در اختیار آنها قرار داده است باز به (حاکمان) این کشور می‌گویند گاو شیرده و این، اعطای نشان افتخار به سبک آمریکایی است. صهیونیست‌ها بسیاری از مزدوران خود را از بین برده‌اند و به سران کشورها پس از اینکه از آنها بی‌نیاز شده‌اند، پشت کرده‌اند. ۷۵ سال است که صهیونیست‌ها در ارتکاب فجیع‌ترین جنایات علیه مردم فلسطین مهارت دارند. مردمان مختلف در نقاط مختلف جهان به جنایات هولناک و فجیع یهودیان صهیونیست‌ها اعتراض کردند.

الحوثی تصریح کرد: وقتی بحث مفاسد اخلاقی، جنایت و نفی اخلاق و ارزش‌ها مطرح می‌شود، غرب از آزادی و حقوق بشر دم می‌زند ولی موضع غرب در قبال آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، شرم‌آور و یک رسوایی دوباره است، اما حافظه ضعیف عرب‌ها همیشه به یادآوری نیاز دارد.

دبیرکل انصار الله خاطرنشان کرد: ما در نود و هفتمین روز تشدید تنش‌های دشمن علیه نوار غزه قرار داریم، اما ظلم و ستم بر مردم فلسطین به دهه‌ها قبل برمی گردد و به بیش از ۷۵ سال رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha