کد خبر 235201
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

«حیات» گزارش می‌دهد؛

پرسپولیس به دنبال اسکوچیچ

پرسپولیس به دنبال اسکوچیچ

بعد از نا امیدی باشگاه پرسپولیس در توافق با برانکو، مدیران باشگاه به دنبال یک گزینه کروات دیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه پرسپولیس این روزها یک دغدغه ویژه و مهم دارد و آنهم انتخاب سرمربی جدید برای این تیم است. 

پس از قطع همکاری سرخپوشان با یحیی گل‌محمدی، مسئولان باشگاه سراغ گزینه‌های مختلفی برای جانشینی او رفتند که یکی از آنها برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سابق این تیم بود.

اگرچه مذاکرات ابتدایی طرفین مثبت جلو می‌رفت اما در ادامه پاسخ منفی برانکو برای بازگشت به ایران همه احتمالات و پیش‌بینی‌ها را خط زد.

اگرچه مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند با وجود پاسخ منفی برانکو همچنان برای جلب رضایت و توافق با وی تلاش می‌کنند اما برای از دست نرفتن زمان، به شکل موازی مذاکره با سایر گزینه‌ها هم جلو می‌رود و در این میان نام یک گزینه نام آشنای دیگر هم شنیده می‌شود. 

یکی از نام‌هایی که در روزهای اخیر در خصوص او شایعاتی به گوش می‌رسد دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه فولاد خوزستان است که گفته می‌شود احتمالاً جایگزین یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس خواهد شد. اگرچه هنوز صحبت‌ها شکل جدی به خودش نگرفته ولی اسکوچیچ یک گزینه مدیران باشگاه پرسپولیس برای جانشینی گل‌محمدی است. 

اسکوچیچ این روزها به عنوان سرمربی تیم زیر 20 سال کرواسی مشغول به کار است در پیشنهادات اخیرش از ایران هم تمایلی برای بازگشت نشان نداده و احتمال دارد همچنان برای حضور در پرسپولیس بی میل باشد و مسئولان باشگاه کار سختی برای جلب رضایت او در پیش دارند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha