کد خبر 235189
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

دزد موبایل‌های غسالخانه، پدر دو پزشک است!

دزد موبایل‌های غسالخانه، پدر دو پزشک است!

پلیس آگاهی تهران دزد موبایل‌های مردم در غسالخانه تهران را دستگیر کرد؛ پیرمرد 53 ساله‌ای که دو پسرش پزشک هستنند اما برای هزینه‌های مصرف مواد مخدر، دزدی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ در پی ثبت شکایت تعداد زیادی از شهروندان تهرانی در خصوص سرقت تلفن همراهشان در بهشت زهرای تهران کارآگاهان پایگاه 11 پلیس آگاهی تهران برای پیدا کردن سارق موبایل‌ها وارد عمل شد.

در این زمینه آنها پس از بررسی‌های فیلم‌های دوربین مداربسته نزدیکی غسالخانه بهشت زهرای تهران موفق به شناسایی این سارق حرفه ای شدند و در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهش بازداشت شد.

بنابر این گزارش این مرد 53 ساله با شناسایی سوژه‌های خود در مراسم خاکسپاری در غسالخانه بهشت زهرای تهران در کمترین زمان ممکن گوشی موبایل آنها را سرقت کرده و تا این لحظه این متهم به 40 فقره سرقت اعتراف کرده و 30 نفر از شکات آن نیز شناسایی شده اند.

این سارق در اعترافات خود اعلام کرد که چون تنها زندگی می‌کند، با فروش موبایل‌های سرقتی برای تهیه مواد و خرید موادغذایی استفاده می‌کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه از همسر خود جدا شده است، به این موضوع اشاره کرد که دو فرزندش پزشک هستند اما با آنها ارتباطی ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha