کد خبر 235149
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

رئیس مجلس سوریه در تهران:

باید در مقابل صهیونیست‌ها بایستیم

باید در مقابل صهیونیست‌ها بایستیم

رئیس مجلس سوریه با تاکید بر لزوم اتخاذ موضع  مناسب در مقابل تجاوزات آشکار  رژیم صهیونیستی گفت:  سازمان‌های بین المللی باید هر چه سریع‌تر بستر لازم برای آتش بس‌فوری در غزه را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل حیات، حموده صباغ رئیس مجلس ملی سوریه، در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA)، که عصر امروز با شعار «همکاری پارلمان‌ها برای فلسطین» به میزبانی مجلس شورای اسلامی در هتل آزادی تهران برگزار شد. حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخت

رئیس مجلس سوریه با تاکید بر لزوم اتخاذ موضع  مناسب در مقابل تجاوزات آشکار  رژیم صهیونیستی گفت:  سازمان‌های بین المللی باید هر چه سریع‌تر بستر لازم برای آتش بس‌فوری در غزه را فراهم کنند. ارسال تجهیزات امدادی و کمک‌های انسان دوستانه به غزه نیز باید هرچه سریع‌تر در دستور کار دولت‌های ما قرار بگیرد. 

وی با اشاره به مواردی از جنایات بی‌سابقه و مردم غزه توسط رژیم صهونیستی در 3 ماهه اخیر، ادامه داد: رژیم صهیونیستی هزاران زن و کودک بی‌گناه غیرنظامی را در غزه به شهادت رسانده  و زیرساخت‌های غزه را به طور بی‌سابقه‌ای تخریب نموده و آن‌ها را به کوچ اجباری واداشته است.

حموده صباغ ادامه داد: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی مایه شرمساری است و  ما باید در برابر اقدامات سفاکانه این رژیم  علیه ملت مظلوم فلسطین  ایستادگی کنیم.

وی افزود: ما بر اصول اساسی  خود مبنی بر تاسیس دولت فلسطین به پایتختی قدس شریف تاکید داریم و سوریه از هیچ اقدامی برای کمک به مردم فلسطین دریغ نمی‌کند.

صباغ با بیان اینکه مجمع مجالس آسیایی باید موضع مناسبی در مقابل رژیم صهیونیستی و تجاوز آشکار این رژیم داشته باشند، تصریح کرد: باید از سازمان های بین المللی بخواهیم که هر چه سریع تر بستر لازم برای آتش بس فوری در غزه را فراهم کند. همچنین باید زمینه ارسال کمک های پزشکی و انسان دوستانه به این منطقه فراهم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha