کد خبر 235066
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

وزیر ارتباطات در حاشیه هیات دولت:

در فیلتر googleplay می‌توان تجدیدنظر کرد/ ثبت‌نام ۳.۵ میلیون نفر برای دریافت بسته اینترنت رایگان

در فیلتر googleplay می‌توان تجدیدنظر کرد/ ثبت‌نام ۳.۵ میلیون نفر برای دریافت بسته اینترنت رایگان

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: درباره برخی پلتفرم‌ها مانند googleplay می‌شود تجدید نظر کرد؛ ما هم دوبار اقدام کردیم اما مخالفت شده است. درباره برخی پیام‌رسان‌ها اعلام کردیم که باید پاسخگو باشند و تا زمانی که پاسخگو نباشند امکان رفع فیلتر نیست.

به گزارش گروه سیاسی حیات، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در حاشیه حیات دولت و در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: رئیس‌جمهور به دبیر شورای عالی فضای مجازی ماموریت دادند که در سیاست‌های مسدودسازی بازنگری شود.

وی افزود: ما هم پیگیر هستیم اما کارگروه مصادیق مجرمانه در دادستانی کل کشور است که 12 عضو به‌علاوه شورای عالی فضای مجازی دارد؛ 6 عضو از دولت هستند و اگر همه دولت هم با هم رای بدهند، باز هم یک رای کم است.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: درباره برخی پلتفرم‌ها مانند googleplay می‌شود تجدید نظر کرد؛ ما هم دوبار اقدام کردیم اما مخالفت شده است. درباره برخی پیام‌رسان‌ها اعلام کردیم که باید پاسخگو باشند و تا زمانی که پاسخگو نباشند امکان رفع فیلتر نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: با پیگیری شورای عالی فضای مجازی امیدواریم که تجدید نظر در برخی پلتفرم‌ها صورت بگیرد.

زارع‌پور  با بیان اینکه تا دیروز ۳.۵ میلیون نفر برای دریافت بسته اینترنت رایگان ثبت‌نام کردند، گفت: امکان ثبت‌نام بسته اینترنت رایگان تا آخر ماه وجود دارد. ضمن اینکه ۵۰ درصد مشترکان زیر ۲ تا ۳ گیگ اینترنت مصرف می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha