کد خبر 235048
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

فرشاد پیوس در گفتگو با «حیات»:

کاش می‌شد یحیی به پرسپولیس برگردد/ پول برانکو را خرج خریدهای نیم فصل می‌کردید

کاش می‌شد یحیی به پرسپولیس برگردد/ پول برانکو را خرج خریدهای نیم فصل می‌کردید

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس خودِ گل محمدی است.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و استعفای یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: استعفای یحیی اتفاق ناراحت کننده‌ای بود و دوست داشتم این بار هم مثل دفعات قبل این استعفا به جدایی ختم نشود و یک روشی باشد برای وارد کردن شوک به باشگاه و مدیران ولی ظاهراً ماجرا جدی‌تر از دفعات قبل بود و در نهایت به جدایی ختم شد. یحیی واقعاً یکی سرمایه در میان سرمربیان ایرانی است و نباید به راحتی از او و توانایی‌هایش چشم پوشی کنیم. من از این قطع همکاری خیلی ناراحت شدم و به نظرم به سختی بتوان جانشینی برای یحیی پیدا کرد که در سطح او باشد.

وی افزود: زحمات یحیی روی نیمکت پرسپولیس را نباید فراموش کرد. او به دفعات پرسپولیس را از بحران خارج کرده است ولی این فصل در مورد او بی انصافی شد. درست است در مقاطعی تیم خوب نتیجه نگرفت ولی شرایطی که باعث این موضوع شد را کسی در نظر نمی‌گیرد. ضعف در نقل و انتقالات و خرید بازیکن از یک طرف و مصدومیت ستاره‌های کلیدی از سمت دیگر به تیم ضربه زد و شما نگاه کنید حریفان ما هم تا بن دندان مسلح هستند و نمی‌شود انتظار معجزه از او داشت. با این حال به نظرم بهتر بود او در پرسپولیس می‌ماند و با چند یارگیری در نیم فصل و تقویت تیم دوباره در نیم فصل دوم اوج می‌گرفت و می‌توانست تیم را قهرمان کند ولی حالا سرمربی جدید هرکس که باشد به نظرم پرسپولیس باید با قهرمانی این فصل خداحافظی کند چرا که تا بیاید تیم را در اختیار بگیرد و تفکراتش را پیاده کند چند هفته را هم از دست می‌دهیم و بیش از این از سپاهان و استقلال عقب می‌افتیم و دیگر جبرانش اگر نگوییم امکان ناپذیر باشد حداقل دشوار است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مذاکره باشگاه با برانکو هم گفت: در شرایطی که یحیی جدا شده در میان گزینه‌ها به نظرم برانکو خیر الموجودین است چرا که هم پرسپولیس را می‌شناسد و هم با فوتبال ایران آشنایی دارد ولی جذب او هم هزینه زیادی دارد. برای من سوال است که باشگاه می‌گوید برای جذب فهرست گل‌محمدی پول نداریم ولی می‌خواهند هزینه زیادی خرج تغییر سرمربی کنند. پولی که قرار است به برانکو و دستیارانش بدهید را خرج خریدهای نیم فصل می‌کردید و بازیکن در اختیار یحیی می‌گذاشتید و این خیلی بهتر بود.

پیوس در پایان خاطرنشان کرد: اگر هنوز هم راهی برای برگشت یحیی وجود دارد خواهشم این است که بار دیگر دور یک میز بنشینند و سعی کنند این همکاری ادامه پیدا کند چرا که از دست دادن گزینه‌ای مثل یحیی به نظرم حیف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha