کد خبر 235028
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

ابوحمزه:

پهپاد اشغالگران را ساقط کردیم

پهپاد اشغالگران را ساقط کردیم

سخنگوی نظامی گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان فلسطینی همچنان به مقاومت در برابر نسل‌کشی غیرنظامیان فلسطینی ادامه می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از الجزیره، ابوحمزه سخنگوی نظامی گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان فلسطینی همچنان به مقاومت در برابر نسل‌کشی غیرنظامیان فلسطینی ادامه می‌دهند.

ابوحمزه گفت: ملت و مقاومت بزرگ‌منش فلسطین از تمامی تلاش‌های حقیرانه برای از بین‌بردن آنان بزرگ‌تر و نیرومندتر هستند. هدف دشمن برای از بین‌بردن مقاومت تحقق نیافته و حتی اگر جنگ تا ابد هم ادامه یابد این موضوع تحقق نخواهد یافت.

وی ادامه داد: به مبارزانمان در جنین، طولکرم و تمامی کرانه باختری که جیپ‌های اشغالگران را در شهرک الجابریات به مواد ضایعاتی تبدیل کردند درود می‌فرستیم.

ابوحمزه افزود: یک هواپیمای شناسایی صهیونیستی را در آسمان خان‌یونس سرنگون کردیم و از طریق آن به اطلاعات مهمی دست پیدا کردیم.

سخنگوی نظامی گردان‌های قدس گفت: همچنین گروهی از نیروهای ویژه صهیونیست را که در یکی از ساختمان‌ها سنگر گرفته بودند هدف قرار دادیم و به صورت حتمی به آنان آسیب وارد کردیم.

ابوحمزه ادامه داد: به شهرک‌نشینان صهیونیست می‌گوئیم که فراخوان نتانیاهو در خصوص نزدیک‌بودن بازگشت شما به شهرک‌های اطراف نوار غزه یک سراب و توهم است. تا زمانی که جنگ ادامه داشته باشد هیچ بازگشت و ثباتی در اطراف نوار غزه وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: هرکس بخواهد ما را خلع سلاح کند به خواست خدا جانش را می‌ستانیم. در پایان نتانیاهو چاره‌ای جز تسلیم‌شدن در برابر آنچه میدان نبرد حکم می‌کند ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha