کد خبر 235025
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

اهدای ۵۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری ‌در شهرستان رامشیر

اهدای ۵۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری ‌در شهرستان رامشیر

فرمانده قرارگاه کربلا از اهدای ۵۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری ‌در شهرستان رامشیر خبر داد و گفت: در آستانه ولادت امام محمدباقر علیه السلام، این جهیزیه‌ها به ارزش کلی ۱.۵۰۰ میلیارد تومان به نوعروسان کم بضاعت مالی ‌اهداء می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا ‌در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها گفت: در آستانه ولادت امام محمدباقر علیه السلام، این جهیزیه‌ها به ارزش هر جهیزیه ۳۰۰ میلیون ریال و جمع کلِ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به نوعروسان کم بضاعت مالی شهرستان رامشیر اهداء می‌شود.

فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا افزود: این جهیزیه‌ها شامل اقلامی چون یخچال، تلویزیون، جارو برقی، قابلمه، ظروف چینی، فرش و لباسشویی؛ یعنی تعداد ۱۱ قلم لوازم اساسی زندگی است که برای هر مجموعه جهیزیه ۳۰۰میلیون ریال هزینه شده است.

سردار خادم الشهدا یادآور شد: این برنامه در راستای اجرایی شدن دستورات فرمانده معظم کل قوا؛ حضرت امام خامنه‌ای درخصوص نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج بهنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی مشترک صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل طباطبایی، مسؤل نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا هم گفت: هر کسی به قرآن کریم و عترت پیامبر (ص) تمسک جوید، دنیا و آخرتش تضمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه عشق و مهرورزی و صمیمیت و صداقت و توجه به همسر در همه مراحل زندگی از توصیه‌های دین مبین اسلام برای استحکام و مودت بیشتر است، افزود: با همت معاونت محرومیت‌زدایی قرارگاه منطقه‌ای کربلا تاکنون بیش از ۳۱۰۰ جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت مالی استان خوزستان واگذار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha