کد خبر 235014
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

رفع تصرف هزار متر مربعی اراضی بستر و حریم رودخانه امام زاده داوود

رفع تصرف هزار متر مربعی اراضی بستر و حریم رودخانه امام زاده داوود

مدیر امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس در مجموع از رفع تصرف مساحتی به میزان هزار متر مربع از بستر رودخانه امام زاده داوود (ع) واقع در محدوده شهرستان تهران طی دو روز کاری خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، به نقل از وزارت نیرو، وحید مرادی نسب افزود: با تلاش کارشناسان حقوقی و گروه‌های گشت و بازرسی منابع آب‌های سطحی امور منابع آب شهرستان‌های تهران و پردیس و پس از انجام کارشناسی‌های لازم با اخذ دستور قضائی از سوی مرجع قضائی و با حضور مأموران کلانتری مربوطه ۶ مورد از تصرفات موجود با مساحتی به میزان هزار متر مربع از بستر رودخانه امام زاده داوود (ع) رفع تصرف شد.

وی افزود: با توجه به تصرفات صورت گرفته که شامل بنا، دیوارکشی و محصورسازی بوده است با اخذ دستور قضائی نسبت به رفع تصرف بستر رودخانه مذکور اقدام شد.

مرادی نسب خاطرنشان کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملکی انجام می‌دهند، حتماً پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران و پردیس اخذ کنند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند، در غیر این صورت این امور منابع آب در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha