کد خبر 234907
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

محمد رویانیان در گفتگو با «حیات»:

وقت جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس رسیده بود/ این همه مربی داخلی خوب داریم، چرا برانکو؟ + فیلم

وقت جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس رسیده بود/ این همه مربی داخلی خوب داریم، چرا برانکو؟ + فیلم

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در خصوص تغییرات نیمکت این تیم و جدایی یحی گل‌محمدی صحبت کرد.

محمد رویانیان در گفتکو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس اظهار داشت: گل‌محمدی دوران موفقی در پرسپولیس داشت و رکوردها و خاطرات خوبی از خودش در این تیم به جا گذاشت. کارنامه او گواه است که یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است و بابت دوران حضورش در پرسپولیس از او تشکر می‌کنم ولی به هر جهت جابجایی و تغییر در هر مسئولیتی یک امر طبیعی است و هر آمدنی یک رفتنی دارد و کسی قرار نیست ابد در جایگاه خودش پایدار بماند. یحیی گل‌محمدی از فرصت به دست آمده به بهترین شکل استفاده کرد و بهترین نتایج را کسب کرد و از او ممنونم.

وی افزود: به هر جهت زمان قطع همکاری صورت گرفته بود و پرسپولیس هم نیاز به فضا و تفکرات جدیدی داشت و این تغییرات و گردش ها مثل گردش خون می‌ماند و برای پویایی و زنده ماندن یک مجموعه واجب و ضروری است و به نظرم زمان قطع همکاری میان طرفین فرا رسیده بود و باید تفکرات جدیدی به پرسپولیس می‌آمد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد گزینه‌های جانشینی گل‌محمدی و مطرح شدن نام برانکو هم توضیح داد: برانکو مربی خوبی است ولی ما مربیان داخلی و پرسپولیسی خوبی داریم و چرا برویم سراغ مربی خارجی؟ در میان پرسپولیسی‌هایی که در فوتبال ایران فعالیت دارند گزینه‌های خوبی داریم که برخی از آنها برجسته هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند. برانکو هم البته زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و جزوی از این تیم محسوب می‌شود.

رویانیان در مورد عملکرد درویش در پست مدیریت باشگاه هم توضیح داد: مدیرعاملی پرسپولیس مسئولیت سنگینی است و من این را تجربه کردم و آقای درویش هم از مدیران خوب فوتبال ایران هستند و زحمات زیادی کشیدند و برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد وضعیت تیم ملی در آستانه شروع جام ملت‌ها هم خاطرنشان کرد: تیم ملی متعلق به تمام مردم یک کشور است و پرچمش همیشه باید بالا باشد. ما در این مقطع باید، باید و باید از این تیم و بازیکنان و کادرفنی حمایت کنیم و اگر انتقاد و ایرادی هم داریم الان وقت مطرح کردنش نیست و باید روحیه بدهیم تا در مسابقات بهترین نتایج ممکن کسب شود.

رویانیان در مورد اینکه آیا تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران دارد یا نه، گفت: به فوتبال بر نمی‌گردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha