کد خبر 234715
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

پیام تسلیت معاون رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ برای شهادت یک خبرنگار نوجوان

پیام تسلیت معاون رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ برای شهادت یک خبرنگار نوجوان

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی شهادت «آیدا قاسمی» خبرنگار نوجوانِ خبرگزاری «پانا» که در جریان حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیده بود را تسلیت گفت.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام فرشاد مهدی‌پور آمده است: خبر شهادت آیدا قاسمی، بانوی کوچک جبهه آگاهی‌بخشی که در جریان حادثه تروریستی کرمان، به‌دست تروریست‌های کوردل و کودک‌کش به درجه رفیع شهادت رسید، موجب اندوه بسیار شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده، همکلاسی‌ها و همکاران رسانه‌ای او در مجموعه خبرگزاری «پانا»، از خداوند متعال خواستارم، روح بلندش را قرین رحمت واسعه خویش قرار داده و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) را به این بانوی افتخارآفرین ارزانی دارد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کرمان، در پی حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان ۲۲ دانش‌آموز استان از شهرستان‌های کرمان، نَرماشیر و زرند به شهادت رسیدند. ۱۱ نفر از این شهیدان دانش آموز دختر و ۱۱ نفر پسر هستند. از مجموع شهدای دانش آموز حادثه کرمان ۲ نفر از شهرستان نرماشیر، ۲ نفر از شهرستان زرند و ۱۸ نفر از شهرستان کرمان در مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و ۲ هستند.

آیدا قاسمی خبرنگار پانا در میان این شهیدان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha