کد خبر 234688
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

۵ ایده برتر تکتون تجاری سازی می‌شود

۵ ایده برتر تکتون تجاری سازی می‌شود

باقری فرد گفت: ۵ ایده برتر تکتون مورد حمایت شرکت های دانش بنیان قرار گرفته ‌وبه سمت تجاری سازی پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اختتامیه سومین ماراتون تکنولوژی های آموزشی علوم پزشکی (تکتون) که عصر امروز ۱۷ دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد اظهار کرد: ایده های تکتون از سراسر کشور به دانشگاه علوم پزشکی ایران ارسال شده و این دانشگاه دبیرخانه تکتون محسوب می شود.

وی افزود: از سال بعد باید ایده ها از طرف تکتون و دانشگاه علوم پزشکی ایران به سرمایه گذاران اعلام شود که این کار مسیر ایده ها را تسهیل تر می کند.
 
معاون آموزشی وزارت بهداشت تصریح کرد: تا کنون ۵ ایده تکتون با موافقت سرمایه گذاران به سمت تجاری سازی رفته است.

باقری فرد گفت: آموزش علوم پزشکی حضوری است و آموزش های دیگر و تکنولوژی های روز جایگزین دیدار حضوری استاد و دانشجو نیست. ایده تکتون از ۳ سال قبل شکل گرفت که ما دوران کرونا را پشت سر گذاشته بودیم.

وی با بیان اینکه این رویداد در سال اول به خاطر کرونا به صورت مجازی برگزار شد و ایده هایی را ارسال کردند گفت: امسال سال سوم برگزاری رویداد تکتون هست وحمایت های لازم از آن انجام شده و ۵ ایده برتر مورد حمایت شرکت های دانش بنیان قرار گرفته ‌وبه سمت تجاری سازی پیش می‌رود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: این ایده‌های برتر اسپانسر پیدا کرده و امیدواریم در سال های آینده از محصولات این ایده ها استفاده بیشتری کنیم.

وی با بیان اینکه این ایده ها در تمام دانشگاه های علوم پزشکی در سال‌های آینده قابل استفاده خواهد بود افزود: سعی داریم سال آینده رویداد تکتون را در قالب رویداد همایش شیخ الرییس داشته باشیم و تمام مخاطبان علوم پزشکی مخاطب این رویداد باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha