کد خبر 234675
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

خورستان آمادگی برگزاری کنگره ملی شهدا را دارد

خورستان آمادگی برگزاری کنگره ملی شهدا را دارد

استاندار خوزستان بر آمادگی کامل این استان برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا در اسفند ماه امسال تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز یکشنبه در نشست مشترک هماهنگی کنگره ملی شهدا و ستاد پشتیبانی از کاروان‌های راهیان نور اظهار کرد: کنگره ملی شهدا آخر امسال در اسفندماه برگزار می‌شود. پیش‌کنگره هایی در سطح شهرستان‌ها برگزار شده است و جلسات هماهنگی به خوبی انجام شده است. امروز نیز کمیته‌های ستاد برگزاری این کنگره گزارش‌های خوبی ارائه دادند. امیدواریم بتوانیم این رویداد را با عظمت برگزار نموده و دین خود را به خانواده شهدا ادا نمائیم.

وی افزود: تلاش می‌شود یکی از رؤسای سه قوه به عنوان مهمان ویژه مراسم به این کنگره دعوت شود؛ همچنین فرماندهان نیروهای مسلح و شخصیت‌های کشوری نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

حسینی محراب اظهار کرد: اقداماتی برای الگوسازی شهدا برای نسل جوانان و نوجوانان نیز انجام شده است. خوشبختانه الگوهای خوبی همچون شهید حسین فهمیده، شهید بهنام محمدی و … برای معرفی به نسل‌های جدید داریم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: تلاش خواهد شد فضای جهاد و شهادت در سطح شهر در زمان برگزاری این کنگره آماده‌سازی شود. همه دستگاه‌ها و بخش‌های مربوطه به این منظور در کنار روحانیت معظم و خانواده شهدا به میدان خواهند آمد که ان شاء الله کنگره باشکوهی برگزار شود.

حسینی محراب همچنین در خصوص تمهیدات مربوط به استقبال از کاروان‌های راهیان نور گفت: خوشبختانه مقدمات کارها از مهر شروع شده است و فرصت خوبی برای شناسایی و رفع نقاط ضعف در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کمیته‌های مختلف راهیان نور باید کارهایی همچون استقبال، اسکان، تغذیه، حمل و نقل، بهداشت و درمان، امنیت، فرهنگ و معنویت و عمران و زیرساخت‌ها را به خوبی دنبال کنند. امیدواریم امسال مشکلات در این زمینه کاهش یابد.

یکپارچگی در آمار و برنامه‌ریزی‌ها، تبادل و ارتقای روحیه جهادی در میزبانی از مهمانان راهیان نور، استفاده از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تفریحی برای مهمانان، تبیین پیشرفت‌های صنایع و کشاورزی استان و به کارگیری ظرفیت‌های استان‌های معین از دیگر نکاتی بود که در این نشست مورد تاکید استاندار خوزستان قرار گرفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha