کد خبر 234671
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

شهادت ۷۰ فلسطینی در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در غزه

شهادت ۷۰ فلسطینی در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن جبالیا در شمال نوار غزه ۷۰ فلسطینی را به شهادت رساند و ده‌ها نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از المیادین، حمله‌های رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد و به صورت مداوم شمار شهیدان و زخمی‌های این حمله‌ها نیز در حال افزایش است.

ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در جبالیا واقع در شمال نوار غزه مرتکب شد و با هدف قراردادن این منطقه ۷۰ فلسطینی را به شهادت رسانده و ده‌ها نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که بیش‌تر قربانیان جنایت جدید رژیم صهیونیستی در جبالیا را زنان و کودکان فلسطینی تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این پس از بمباران یکی از مرکزهای نگهداری از آوارگان در رفح واقع در جنوب نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی ده‌ها فلسطینی دیگر نیز شهید شدند.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که در پی حمله‌های پیاپی توپخانه‌ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خان‌یونس از صبح امروز تاکنون ۷۱ نفر در این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی ساختمان و محوطه بیمارستان شهدا الاقصی در دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه را هدف قرار داده‌اند. انتظار می‌رود که در این حمله نیز غیرنظامیان آسیب دیده باشند.

ارتش رژیم صهیونیستی مجتمع‌های مسکونی واقع در شهر غزه و منطقه‌های شمالی این شهر را نیز بمباران کرد. علاوه بر این توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم این خانه‌ها را به شدت گلوله‌باران کرد.

نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی منطقه معن در جنوب شرق خان‌یونس را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رییس بیمارستان شهدا الاقصی غزه در کنفرانس خبری مشترک با هیات وابسته به سازمان بهداشت جهانی گفت: چیزی تا وقوع فاجعه باقی نمانده است، به طوری که سازمان بهداشت جهانی نیز از دختربچه‌ای سخن گفته که ۶ روز است چیزی نخورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha